Digitaliserat och kundanpassat i fokus

Bild som illustrerar blogginlägg
14 mar, 2019

Fyrklövern har vuxit mycket de senaste åren. För dem är det tydligt att digitaliseringen enbart är positiv för kundrelationen, som alltid varit deras huvudfokus. Tillväxten beror delvis på att de har vågat satsa på specialistroller inom bland annat just digitalisering.

– Digitaliseringen medför att vi kommer närmare våra kunder och har en tätare kontakt, tack vare att man hela tiden har kontinuerligt uppdaterade siffror, säger Lars Bjerke, vd på Fyrklövern.
 
Fyrklövern startades 2007 av fyra ekonomer och redan då fanns tanken om ett helt papperslöst kontor och ett digitalt arbetssätt. Idag är de 55 medarbetare, varav flera enbart fokuserar på affärsrådgivning, då långsiktiga kundrelationer är deras ledstjärna. Fortnox är det självklara valet för Fyrklövern som vill kunna erbjuda sina kunder behovsanpassade lösningar. Fortnox partnersamarbeten och möjligheter att koppla ihop med olika för- och eftersystem gör att man enkelt kan kundanpassa.
 
– Fortnox erbjuder en helhet. Tack vare en jättebra support, driftssäkerhet och gränslösa integrationsmöjligheter, skapar Fortnox ett hållbart och kundanpassat erbjudande. Ett erbjudande som är helt överlägset alla andra, säger Lars Bjerke.
 
 

Lars Bjerke, vd på Fyrklövern i Mälardalen
 
 
Läs mer om vad det innebär att vara Fortnox Byråpartner

Följ oss för fler nyheter och tips

Vill du kontakta oss?

Har du frågor om våra program eller någon annan fundering? Vi har samlat alla kontaktuppgifter på en sida.

Kontakta oss     0470 - 78 50 00
© 2019 FORTNOX AB