– Den största fördelen med Digital byrå är att vi har en plattform där alla har sina checklistor, säger Per Gränström, delägare på MPC Consulting.
-Det innebär att vi vet precis vad som ska göras om vi ska ta över varandras arbete eller om någon är hemma.

De automatiska påminnelserna i Digital byrå har gjort stor skillnad, effektiviserat och sparat mycket värdefull tid för Per och hans kollegor. Allra mest i de specifika processerna med leverantörsfakturor och kundfakturor.

-Med Digital byrå får vi automatisk återkoppling om att det har förfallit fakturor eller att det finns leverantörsfakturor att attestera, vilket vi förut lade mycket tid på att kontrollera, säger Per.

 

Hör Per Gränström berätta mer om hur just de arbetar och hur de ser på framtiden.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få unika erbjudanden, information och tips!

Fortnox Företagsguide

Funderar du på att starta företag eller vill du ta ditt företag till nästa nivå?

Fortnox företagsguide

Kom igång med Fortnox

Är du nystartad eller vill du byta till Fortnox?

Välj ditt paket

Relaterade artiklar

Integrationer frigör redovisningsbyråns tid

Emelie håller kunden i handen

Så fungerar e-faktura (och så kommer du igång)

Våga vara säljande!