Hej Jenny! Vad kul att ni söker en ny medarbetare till ert team i Malmö. Vad är det bästa med ditt jobb?
Att få serva Sveriges småföretagare på bästa sätt genom telefon, chatt och mejl varje dag är verkligen tillfredsställande, utvecklande och lärorikt. Jag gillar variationen i arbetet, ingen dag är den andra lik. Vi jobbar i ett väldigt högt tempo men vi glömmer aldrig att ha roligt tillsammans, vi är verkligen ett toppengäng.
Vilken är den största utmaningen med att jobba på Contact Center?
Att ständigt vara uppdaterad i nya rutiner och processer. Att kunna kommunicera med både redovisningskonsulter som jobbat flera år i Fortnox, och småföretagare som är helt nya kunder.
Vilka är dina bästa tips till den som jobbar på Contact Center?
Mina tre bästa tips till alla som jobbar med kundservice är: var lyhörd, lova aldrig något du inte kan hålla, och ge alltid god service! En regel jag går efter är att kunden alltid ska vara glad när vi lägger på.
Läs mer om tjänsten här.