Vill du göra en digital resa men känner att orken och tiden inte räcker till? Det kan vara svårt att byta arbetssätt och komma igång. Då finns hjälp att få! Med Fortnox Digital PT får du en effektiv arbetsrutin på plats direkt. Du guidas av en grupp dedikerade byråspecialister på Fortnox. Välkommen igång!
Samarbeta med din kund med smarta automatiserade
och färdigpaketerade lösningar
Ett bra första steg är att automatisera den löpande administrationen, den som kunderna gör för jämnan; skicka fakturor, hantera utlägg och kvitton, betala leverantörer och lön till medarbetarna. Både byrån och kunderna kommer att spara massor med tid och energi, få realtidskoll på affärerna, vara mer tillgängliga och känna sig tryggare och säkrare. Låter det för bra för att vara sant? Det är det inte! Spana in våra fyra smarta tjänster som gör att du och dina kunder kan säga hej då till onödig administration för alltid:
Helt automatiserad fakturering. Det enda dina kunder behöver göra är att leverera, fakturera och få betalt.
Allt kunden behöver är en mobil och appen Kvitto & Resa. Klick, tjoff, klart och kvittot hamnar rakt in i bokföringen!
Digitala leverantörsfakturor som hamnar direkt i kundens bokföring. Vi har sagt det förut, men automatiskt är automagiskt.
Oavsett om bolaget har hundratals anställda eller några få så har vi lösningarna. I molnet såklart, så att du, dina kunder och deras anställda kan dela på lönearbetet.
Hur jobbar du idag? Hur vill du jobba i framtiden? Det är viktiga frågor att ställa sig. Kunderna förväntar sig att din byrå hänger med i tiden och levererar värde som gör skillnad för deras företag. Du själv och konsultkollegorna vill ha kul på jobbet och (väl?) utvecklas i samma takt som kunderna.
Inte Fortnox-kund än?