SYNKA automatiserar bokföringen mellan Fortnox - Magento 2 för att ni ska spara massa tid, dels för själva företaget men även för er redovisningsbyrå. Skaffa er SYNKA och driv tillväxt på riktigt. Vill du prova kopplingen? Testa utan bindningstid.
SYNKA har en färdig koppling mellan affärssystemet Fortnox och Magento 2 som automatiserar kund, kundfaktura, ordrar, samt har olika regler/inställningsmöjligheter för att hantera detta. Ni kan synka priser + lager smidigt samt göra avprickningar automatiskt exempelvis mot Svea eller Klarna. Sker det dessutom en retur skapas det kreditfaktura automatiskt eller delkredit av en order så har SYNKA stöd för det. Nya OSS (One Stop Shop) finns det stöd för utan extra kostnad. Tillgång till support + onboarding ingår i priset vid köp av SYNKA. Kontakta oss vid frågor/funderingar.
Ni kan förvänta er att det skapas upp produkter, ordrar, kunder, ordrernummer, kundfakturor och att detta också då bokförs om man önskar det genom inställningarna i SYNKA med olika regler/inställningsmöjligheter. När det görs en retur i Magento 2, så skapas det upp en kreditfaktura i Fortnox för ordern. Behöver du gå tillbaka i bokföringen för att synka ordrar tidigare månader? SYNKA har stöd för detta, hör av dig, så berättar vi mer. Saknar du några inställningar? Hör av dig, så löser vi det!
Integrationslicensen ingår i alla våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.