Kvitto

Smart koppling: Pleo

Pleo icon

Pleo

Pleo main image

Säg hejdå till borttappade kvitton, högar av pappersarbete och tidsödande administration. Säg hej till Pleo – företagskortet som hjälper dig att automatisera hanteringen av alla företagets utgifter.

About Pleo

Med Pleo får du:

  • Pleo Mastercards (fysiska & virtuella) med individuella köpgränser

  • Pushnotis direkt vid köp, kvittorapport i app

  • Fetch (automatisk inhämtning av digitala kvitton)

  • Pleo Pocket (för ersättning av utlägg, milersättning & traktamente)

  • Representationskalkylator

  • Analys och statistik av företagets utgifter

  • Påfyllning via Autogiro

  • Support i världsklass alltid nära till hands

This is how the connection with Fortnox works

Integrationen till Fortnox möjliggör automatisk löpande bokföring. Pleo underlättar hela processen, från betalning med Pleo-kortet till det att utgiften är konterad och klar. Medarbetare slipper göra utlägg i tjänsten och ekonomiavdelningen minimerar manuellt adminarbete.

Integrationen mellan Pleo och Fortnox möjliggör:

  • Import av kontoplan, kostnadsställen, projektkoder och verifikationsserier från Fortnox direkt till Pleo.

  • Export av alla transaktioner med tillhörande kvitto, konto, moms, projekt och kostnadsställe till rätt verifikationsserie i Fortnox.

Vad är integrationer?

Kraften av två system – som jobbar som ett

Att integrera ett externt system till ditt ekonomisystem ger ett sömlöst flöde. Hur? Jo, systemen skickar information – till exempel bokföringsunderlag och faktureringsunderlag – mellan varandra så att du slipper dubbelregistrering. Du sparar tid och minimerar risken för fel.

Kom igång med något av våra programpaket – då kan du koppla externa system till Fortnox och underlätta ditt företagande.