Rapportering/Analys

Smart koppling: Din digitala medarbetare

Din digitala medarbetare icon

Din digitala medarbetare

Din digitala medarbetare main image

Bentrend hjälper dig som företagare genom att vara en digital medarbetare som arbetar 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan så du kan fokusera på vad du är bäst på!

Om Din digitala medarbetare

Funktioner:

  • Att analysera verksamheten

  • Presentera ekonomistatus & nyckeltal

  • Hantera kvittoutlägg

  • Koppla dokument & bilder till offerter & ordrar

  • Håller koll på förfallna kundfordringar & offerter

  • Uppföljning på kontonivå

  • Prenumerationer på viktiga rapporter

Bentrend jobbar i bakgrunden som en extra medarbetare och försöker underlätta för dig genom att pusha informationen i realtid det du behöver till Facebook Messenger eller SMS.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrerade funktioner från Fortnox:

  • Bokföringskonton

  • Verifikationer

  • Offerter

  • Ordrar

  • Avtal

  • Kostnadsställen

  • Projekt

Ingår i alla paket

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i alla våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.

Grafik som visar hur integrationer till Fortnox fungerar