Byte av avtalsperiod

Vill du byta avtalsperiod för ditt eller någon av dina kunders Fortnoxabonnemang?

Detta gör du lättast inne i ditt Fortnox, genom att följa stegen här nedan.

Så här byter du din avtalsperiod i ditt Fortnox

  1. Logga in i Fortnox.
     

  2. Klicka på din eller din klients företagsnamn uppe till höger, välj Mitt abonnemang.
     

  3. Välj Abonnemang i menyn till vänster och scrolla ned till rubriken Betalansvar och avtalsperiod. Klicka på "Ändra".
     

  4. Välj avtalsperiod "Helår" istället för "Kvartal" och spara.
     

  5. Klart –  Nu har din avtalsperiod ändrats.

Mitt abonnemang syns inte i Fortnox – vad gör jag?

Om Mitt abonnemang inte syns i ditt Fortnox kan du fylla i dina och/eller din klients uppgifter i formuläret nedan. Vi kontaktar dig inom kort med en bekräftelse på att bytet är genomfört!

By contacting Fortnox, your personal information will be processed in accordance with

Har du frågor?

Se vår FAQ, eller kontakta oss via telefon på 0470 78 50 00 eller via chatten inne i programmet.