Om integrationen

Blikk Byrå - molnbaserat byråstöd för dig som redovisnings- och revisionsbyrå

Digitalisera administrationen och frigör mer tid för att utveckla din verksamhet. Med Blikk Byrå får du full koll på tidredovisning, kvitton, fakturering och löneunderlag – både för dig som byrå och dina kunder.

Minska manuell hantering, öka debiteringsgrader och ta rätt betalt för dina uppdrag.

Blikk Byrå ger dig full koll på alla dina egna uppdrag och uppgifter och genom partnerportalen kan du dessutom förenkla samarbetet med dina kunder. Allt samlat i ett system – med enkel överblick.

Funktioner i Blikk Byrå

• Smidig tidredovisning på artiklar, aktiviteter och uppdrag t ex löpande, fastpris och avtalsfakturering
• Förenkla kvittohanteringen
• Exportera kompletta lönefiler för import till lönesystemet
• Skicka färdiga fakturaunderlag till ekonomisystemet
• Jobba med projekt, återkommande uppgifter och checklistor
• Analysverktyg och rapporter
• Kundvård med CRM
• Avtalshantering med e-signering via Scrive & BankID
• Samarbeta med dina kunder i kundportalen, här kan du bl a hantera deras kvitton, exportera löneunderlag samt dela gemensamma dokument och filer
• Resursplanering (planerad 2020)
• Bevakningslistor & återkommande uppgifter (planerad 2020)
• Gemensam dokumentyta för dig och dina kunder (planerad 2020)
• Anståndslistor (planerad 2020)

Vi samarbetar med FAR och erbjuder medlemmar 30% rabatt på licenskostnaderna för Blikk Byrå.

Att använda Blikk Byrå innebär

  • Slipp papperslappar, anteckningsblock och filer! Organisera istället alla dina kunder, uppdrag och uppgifter i ett och samma system.
  • Planera dina uppdrag och få full koll på allt som behöver och göras när. Gör tidsestimat och rapportera all nedlagd tid, både för fakturering och lön.
  • Effektivisera dina och ditt teams arbetssätt och leveranser. Spara tid och minska administration genom att jobba mer digitalt och automatiserat.
  • Få full inblick i din verksamhet och ta välinformerade beslut med hjälp av realtidsgenererade rapporter. Jobba med uppföljning av såväl tid, intäkter, kostnader och andra nyckeltal/kpi:er

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Blikk Byrå fungerar som ett försystem till ekonomi- och lönesystemet. Integrationen stödjer hela den administrativa processen, från nya uppdrag eller projekt till rapportering av tid, material, resor, traktamenten, utlägg, leverantörsfakturor, fakturering och lön.

Skicka färdiga fakturaunderlag till ekonomisystemet och överför tids-, utläggs- och lönedata från Blikk direkt till Fortnox Lön med bara en enda fil.

Skärmklipp

Blikk Byrå logo

Läs mer om Blikk Byrå

Koppling till Fortnox

  • Arkivplats
  • Bokföring

Pris

59 SEK
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).
Fortnox

Per användare och månad. Medlemmar i FAR får 30% rabatt på licenskostnaderna,
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning

Support

Kategorier

  • Byråstöd
  • CRM system
  • Projekthantering
  • Tidredovisning

Betyg

Ej betygsatt ännu

Betygsätt