Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder!
Bygglet är ett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen. På ett enkelt sätt hanterar Bygglet alla moment i dina projekt, från offert till faktura och uppföljning. Du får fullständig kontroll på alla tider, allt material, alla ändrings- och tilläggsarbeten samt intäkter och kostnader. Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar.
Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.
Kopplingen integrerar Bygglet med Fortnox och för över kund- och leverantörsfakturor.
Bygglet samverkar enkelt och smidigt med Fortnox. Hela ditt projektflöde - från offert till fakturering av projektet - hanterar du i Bygglet. Men själva bokföringen gör du i Fortnox. För att inte skapa dubbelarbete förs all nödvändig information över från Bygglet till Fortnox- helt automatiskt. På så sätt får du full koll och samtidigt utnyttjar respektive system till det som det är bäst på. Följande gör du i Bygglet: - Skapar offerter och projekt - Tidsregistrerar via en lättanvänd app som är anpassad för byggbranschen - Skapar kundfakturor - Tar emot leverantörsfakturor digitalt via skanning eller EDI alternativt registrerar manuellt Följande förs över till ekonomisystemet: - Kund- och leverantörsfakturor genom några enkla knapptryckningar
Koppling till Fortnox
Pris
99 kr/mån.
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).
Försäljning
Support
Kategorier
Betyg