Integrationer

Dibs Plus

Om integrationen

Automatisera Mera erbjuder en smidig lösning gentemot Dibs som automatiskt bokför försäljningen med kundfakturor i Fortnox samt återrapporterar all unbetalning från Dibs.

Att använda Dibs Plus innebär

  • Spara tid, pengar och resurser på att automatisera bokföringen av din försäljning via Dibs.
  • -Skapar kunder -Skapar kundfaktura
  • -Automatisk återrapportering av Dibs utbetalning -Automatisk kontering av Dibs avgifter
  • -Hantering av returer/krediter -Hantering av inbetalning från flera olika valutor, exempelvis om du även har en norsk/dansk/finsk butik

Så fungerar kopplingen med Fortnox

1. Du lägger till integrationen via Fortnox hemsida, där får du en API kod

2. Köp integrationen via www.automatiseramera.se.

3. Vi mejlar dig loginuppgifter till ditt konto, du loggar in på din kundportal och där klistrar du in API koden du fick från Fortnox samt fyller i övrig information såsom ditt Dibs ID och konton försäljningen ska bokföras på.

4. Vi skickar en testfaktura till ditt Fortnox konto för dig att godkänna. Om allt är Ok så aktiverar du kopplingen.

5. Klart! Nu är kopplingen mellan ditt Dibs och Fortnox konto slutfört och du kan luta dig tillbaka och aldrig mer behöva tänka på bokföring och avstämning av kundfakturorna, allt sköts nu automatiskt.

Skärmklipp

Dibs Plus

Läs mer

Koppling till Fortnox
  • Bokföring
  • Fakturering
Pris

Från 399:-

59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
Support
Kategorier
  • E-handel
  • Elektronisk fakturahantering
  • Kassasystem
Betyg

Ej betygsatt ännu

Betygsätt