Integrationer

Extend, Avancerad Order och lagerhantering

Om integrationen

Extend, avancerad order och lagerhantering

Extend och Fortnox erbjuder tillsammans ett modernt molnbaserat affärssystem

Fortnox håller reda på din ekonomi och Extend håller reda på din orderhantering, inköp, lager samt distribution.

Tillsammans erbjuder Fortnox & Extend funktionalitet som du kan förvänta dig av ett affärssystem som ligger i framkant både idag och imorgon. Fokus är enkelhet och minskad administration utan att tumma på det funktionella djupet. Vad som är helt unikt är att du kan automatisera hela flödet från den punkt då order läggs till att fakturan markeras som betald när dina pengar kommit in på banken.

Både Extend och Fortnox är byggda för att du ska kunna börja smått och växa med dina behov. I detta ekosystem går det att bland annat att koppla på tjänster som webbshopar, lagersystem, CRM-system och kassasystem. Genom färdiga integrationer anpassas enkelt lösningen efter din verksamhet vilket skapar stora möjligheter till skalbarhet för dig som användare när behoven ändras.

Extend och Fortnox såg tidigt möjligheterna i molnet och har under lång tid utvecklat smarta och enkla tjänster som finns tillgängliga överallt och hela tiden. Som ett resultat av detta får du ett komplett molnbaserat affärssystem där dina medarbetare enkelt kan samarbeta och ett system som du lätt har åtkomst till om du är ute på resa.

Att använda Extend, Avancerad Order och lagerhantering innebär

  • Tillgång till ett komplett affärssystem - Du får ett komplett system som täcker funktionalitet för hela processen från ordrar via dina webshopar, via telefon eller EDI till avstämning av betalningar i Fortnox.
  • Automatisk lagerbokföring – Med Extend och Fortnox kan du ställa in så att lagervärdet automatiskt uppdateras utifrån vilka lagerhändelser som sker i ditt lager under dagen.
  • Fakturadistribution – Det finns flera olika möjligheter till system för distribution av fakturor i Extend. Som exempel är den populära tjänsten fakturaservice från Fortnox fullt integrerad i Extend.
  • Matcha inköp från Extend med leverantörsfakturan i Fortnox – När en matchning mellan inköp och leverantörsfaktura sker, kopplas inköpsordern till fakturan i Fortnox. Där finns all relevant information kring inköpet som vilka artiklar, pris, antal, vem som har gjort inköpet etc.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Extend erbjuder en rad olika Fortnox-integrationer med den gemensamma nämnaren att det blir enkelt och sömlöst att arbeta i Extend och Fortnox. Vill du veta mer vilka fördelar du skulle få med Extend och Fortnox-koppling, kontakta info@extend.se.

Skärmklipp

Extend, Avancerad Order och lagerhantering

Läs mer

Koppling till Fortnox
  • Bokföring
  • Fakturering
  • Offert & Order
Pris

1250 kr/mån

Försäljning
Support
Kategorier
  • 3PL
  • EDI
  • Elektronisk Leverantörsfakturahantering
  • Lager
  • Mobil Orderhantering
Betyg
(1 röst)

Betygsätt