mBiz från Mirror hjälper dig att få full kontroll över din verksamhet på ett strukturerat och enkelt sätt. Systemet består av moduler för tid- och utläggsrapportering, projekthantering, resursplanering, säljstöd, helpdeskfunktion, anläggningsregister och abonnemangshantering. Modulerna kan användas enskilt eller tillsammans för att möta verksamhetens behov, och är anpassat för såväl stora som små företag.
Att du och dina medarbetare kan rapportera tid och utlägg direkt i mobilen.
Att ni enkelt kan fakturera era projekt, artiklar och abonnemang direkt via Fortnox.
Att ni sparar tid genom automatisk överföring av kunder, artiklar och fakturaunderlag till/från Fortnox.
Via Fortnox-integration kan du som kund enkelt fakturera projekt, abonnemang, nedlagd tid och utlägg från mBiz. Fakturaunderlagen i mBiz uppdateras med fakturanummer från Fortnox för att du ska få full kontroll i båda systemen. Alla stödfunktioner så som kundregister, artikelregister och intäktskonton synkroniseras mellan de båda systemen i realtid.