MyClub

Komplett webbaserat medlemssystem Enkelt, intuitivt och kraftfullt. Passar både stora och små föreningar/förbund.

Att använda MyClub innebär

  • För att kunna fortsätta jobba med fakturor och medlemsavgifter i medlemsregistret och ändå få allt bokfört med automatik.

  • För att spara pengar på tid för bokföring. Ofta blir det många timmar att ta ut excelrapporter, kontospecifikationer etc.

  • Stödjer fakturametoden med automatik. Din förening får en mycket bättre detaljnivå på bokföringen och kan använda olika rapporter på ett effektivare sätt. Utan automatisk bokföring stannar det ofta med att man bokför i månadsklumpar på ett och samma bokföringskonto.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Alla transaktioner som skapas och hanteras i MyClub bokförs på kontonivå med kostnadsställe i Fortnox. En transaktion är en skapad faktura, en betalning, donation/gåva, påminnelse, kreditering eller bortskrivning.

Skärmklipp

Film

MyClub
Läs mer

Koppling till Fortnox
Bokföring
Fakturering

Pris
Ingår i MyClubs fakturaservice
59 kr/mån tillkommer, för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
0761916068
info@myclub.se

Support

support@myclub.se

Kategorier
E-handel
Elektronisk fakturahantering
Faktura / påminnelse / inkasso
Medlemsregister

Betyg

Ej ännu betygsatt

Vill du kontakta oss?

Har du frågor om våra program eller någon annan fundering? Vi har samlat alla kontaktuppgifter på en sida.

Kontakta oss     0470 - 78 50 00
© 2019 FORTNOX AB