Integrationer

MyClub

Om integrationen

Komplett webbaserat medlemssystem Enkelt, intuitivt och kraftfullt. Passar både stora och små föreningar/förbund.

Att använda MyClub innebär

  • För att kunna fortsätta jobba med fakturor och medlemsavgifter i medlemsregistret och ändå få allt bokfört med automatik.
  • För att spara pengar på tid för bokföring. Ofta blir det många timmar att ta ut excelrapporter, kontospecifikationer etc.
  • Stödjer fakturametoden med automatik. Din förening får en mycket bättre detaljnivå på bokföringen och kan använda olika rapporter på ett effektivare sätt. Utan automatisk bokföring stannar det ofta med att man bokför i månadsklumpar på ett och samma bokföringskonto.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Alla transaktioner som skapas och hanteras i MyClub bokförs på kontonivå med kostnadsställe i Fortnox. En transaktion är en skapad faktura, en betalning, donation/gåva, påminnelse, kreditering eller bortskrivning.

Skärmklipp

MyClub logo

Läs mer om MyClub

Koppling till Fortnox
  • Bokföring
  • Fakturering
Pris
59 SEK
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).
Fortnox

Ingår i MyClubs fakturaservice
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
Support
Kategorier
  • E-handel
  • Elektronisk fakturahantering
  • Faktura / påminnelse / inkasso
  • Medlemsregister
Betyg

Ej betygsatt ännu

Betygsätt