Integrationer

ProFix

Om integrationen

ProFix är ett system för dig som erbjuder tjänster ute på fältet.
Systemet består av två delar: En administrationscentral där tjänsterna schemaläggs, och en app som personalen som utför jobben har i sin androidbaserade mobil eller surfplatta. I appen kan personalen se sina jobb, samt lägga till anteckningar. När utövaren markerar ett jobb som utfört i appen skickas informationen till administrationscentralen, där den sammanställs för granskning innan den skickas till affärssystemet Fortnox.

 

Programmet stödjer ROT- och RUT-avdrag, och lämpar sig således även för företag som erbjuder dessa typer av tjänster.

 

För att passa in i ert befintliga arbetsflöde kan ProFix skräddarsys till era önskemål för ännu smidigare användning.

Att använda ProFix innebär

  • Se och gör ändringar i ert kund- och artikelregister
  • Arbetsuppgifter i mobilen
  • Statusuppdatering av jobb i realtid
  • Stödjer ROT- och RUT-avdrag,

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Alla ärenden som utförs i ProFix skickas automatiskt till Fortnox med de specifikationer som kunden önskar.

Skärmklipp

ProFix

Läs mer

Koppling till Fortnox
  • Arkivplats
  • Bokföring
  • Fakturering
  • Offert & Order
Pris

Från 299 kr i månaden. Kontakta oss

59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
Support
Kategorier
  • Analys och Statistik
  • Arbetsordersystem
  • Bokningssystem
  • Faktura / påminnelse / inkasso
  • Fastighetsadministration
  • Mobil Orderhantering
  • Projekthantering
  • Tidredovisning
Betyg

Ej betygsatt ännu

Betygsätt