ProjectCompanion är ett verktyg för att hantera projekt på webben. Du har stöd för projektöversikt, projektplanering, dokumentdelning, ärendehantering, tid- och kostnadsrapportering, budgetering och uppföljning, resursplanering, fakturering, mm. Verktyget är särskilt lämpligt för konsultorganisationer som driver många projekt.
Kraftfull projekthantering integrerat med Fortnox
Enkelt att skapa fakturor från projekten och föra över till Fortnox
Kombinera det bästa av två världar för en helhetslösning med projekt och ekonomi
Tid och kostnader rapporteras i ProjectCompanion och därefter skapas fakturaunderlaget enkelt i ProjectCompanion. När man är nöjd med innehållet klickar man på synkroniseringssymbolen till höger om fakturaunderlaget. Innehållet förs då över till Fortnox och får ett fakturanummer, som skrivs tillbaka till ProjectCompanion för att ge spårbarhet. Vid synkroniseringen förs även kunder, projekt och artiklar över. Integrationen innebär att verksamheten får ett bra stöd för projekthanteringen och skapar fakturaunderlaget, som sedan hanteras av ekonomifunktionen i Fortnox.