Integrationer

ProjectHelp

Om integrationen

ProjectHelp är ett komplett projektledning verktyg som hjälper till att maximera lönsamhet och effektivitet genom att optimera hur projektbaserade företag använder sina resurser och kommunicerar med kunden.

 

Vår unika pay-per-use modell hjälper kunder att spara pengar genom att endast använda de tjänster de faktiskt behöver.

Att använda ProjectHelp innebär

  • Automatisk bokföring av dina fakturor
  • Uppdaterad kundregister och kundreskontra

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen synkar kundregister, fakturanummer och bokför fakturorna direkt. Kundreskontran och bokföringen är alltid uppdaterad.

Skärmklipp

ProjectHelp

Läs mer

Koppling till Fortnox
  • Arkivplats
  • Bokföring
  • Fakturering
  • Offert & Order
Pris


59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
Support
Kategorier
  • Faktura / påminnelse / inkasso
  • Projekthantering
  • Tidredovisning
Betyg

Ej betygsatt ännu

Betygsätt