Webbaserade Summera® Support kan anpassas till varje organisation och användas för flera olika ändamål, bl.a. Felanmälan, Arbetsorder, Reklamation, Serviceanmälan, IT-Support, Kundsupport samt Intern Support.
Fånga upp ärenden/uppdrag på ett flexibelt sätt genom att:
•Integrera formulär på er hemsida.
•Koppla QR-koder till formulär och funktioner.
•Koppla er mailbox, ärenden skapas från inkommande e-post.
•Koppla på möjligheten att skapa ärenden från inkommande SMS.
•Skapa återkommande ärenden, ärendet skapas efter schema.
•Koppla till andra system och kommunicera åt båda håll (API).
Exempel på funktioner i Summera® Support:
•Mobilt, användare kan hantera ärenden fullt ut i mobilgränssnittet.
•Uppföljning, kunder kan med enkelhet följa sina ärenden.
•Aviseringar, rätt användare och kunder blir aviserade vid händelser.
•Makron, skapa avancerade flöden och effektivisera ärendeförloppet.
•Statistik, grafiska rapporter som kan anpassas efter behov.
Automatisk generering av order i Fortnox från ärende (konto-/artikelregistreringar hanteras i Summera).
Synkronisering av artikelregister från Fortnox till Summera Support.
Synkronisering av kundregister från Fortnox till Summera Support.
Vi kan även bygga specialanpassade funktioner efter önskemål.
Läs mer om Summera Support ärendehantering
Koppling till Fortnox
Pris
Enligt avtal för Summera Support.
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).
Försäljning
Support
Kategorier
Betyg