Integrationer

Synchroteam

Om integrationen

Smidig koppling som synkar artiklar, ordrar, kunder och fakturor i realtid mellan Synchroteam och Fortnox.

Att använda Synchroteam innebär

  • Spara tid och resurser
  • Automatisera bokföringen av utförda arbetsordrar
  • Reducera felhantering
  • Effektivisera hanteringen av arbetsordrar

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Synchroteam är en molnbaserad tjänst som kraftigt effektiviserar hanteringen av digitala mobila arbetsordrar. Programmet har väldigt många inställningsmöjligheter vilket gör det enkelt att anpassa till bolagets affärsprocesser och gör fältservice arbetet mycket smidigare.

Fortnox – Synchroteam integrationen avser att integrera flödet mellan de två programmen och automatisera den löpande bokföringen av utförda arbetsordrar. Integrationen är byggd med flexibilitet, säkerhet, stabilitet och enkelhet i åtanke. Användargränsnittet är särskilt utbyggt så att det enbart ska ta 5min att komma igång med integrationen, utan någon teknisk kunskap.

Kopplingens funktionalitet:
-Skapar Kunder
-Skapar Artiklar
-Synkar Produktsaldo och pris
-Skapar Ordrar
-Skapar Kundfakturor
-Bokför Kundfakturor
-Stödjer alla valutor
-Stödjer krediter
-Stödjer delkrediter

Uppstart
Kom igång smidigt genom att köpa tjänsten via www.automatiseramera.se. Därefter får man inloggningsuppgifter till sin Kundportal och kan enkelt följa manualen för att sammankoppla / konfigurera sitt konto.

Kostnad
Fast prenumerationsavgift + 1kr per bokförd Order/Kundfaktura.

Skärmklipp

Synchroteam logo

Läs mer om Synchroteam

Koppling till Fortnox
  • Arkivplats
  • Bokföring
Pris
59 SEK
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).
Fortnox

349kr/mån
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
Support
Kategorier
  • Mobil Orderhantering
  • Projekthantering
Betyg

Ej betygsatt ännu

Betygsätt