Integrationer

Tickra

Om integrationen

Vill du undvika administration, dubbelarbete och hantering av papper?
Vill du ha tillgång till dina uppgifter där du är och kunna rapportera på plats?
Vill du snabbt få kontroll på problem som uppstår och kunna agera på dem?
Tickra löser det.

 

Tickra är ett molnbaserat system som förenklar hanteringen av projekt, arbetsuppgifter och tidrapportering.
Systemet ger möjlighet att fakturera snabbt, få minskad administration och en tydlig överblick av verksamheten.
Det har stöd för rapportering av tid och material, kalender för planering av uppgifter och för de verksamma inom bygg & entreprenad finns personalliggare som uppfyller Skatteverkets krav.
En app används för att ta del av vad man ska utföra och när. Foton och dokument kan komplettera uppgiften både som stöd för utförandet men även för att påvisa hur något ser ut.
För administrationen av Tickra används en webbläsare och den mobila appen är tillgänglig för enheter med Android och iOS.

Att använda Tickra innebär

  • Fakturaunderlag skickas automatiskt från Tickra till Fortnox. Synkronisering av kunder och artiklar mellan systemen kan aktiveras.
  • Integrationen mellan Tickra och Fortnox gör att man sparar tid och undviker dubbelarbete.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

När ett fakturaunderlag är skapat i Tickra förs det automatiskt över till Fortnox där man sedan skapar fakturan och sköter bokföringen. Det går också att välja att kunder och artiklar synkroniseras mellan Fortnox och Tickras register för att de alltid ska innehålla samma information. Integrationen gör att man sparar tid och undviker både dubbelarbete samt felkällor då man inte behöver registrera något manuellt i Fortnox.

Skärmklipp

Tickra

Läs mer

Koppling till Fortnox
  • Fakturering
Pris

99

59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
Support
Kategorier
  • Arbetsordersystem
  • Mobil Orderhantering
  • Projekthantering
  • Tidredovisning
Betyg

Ej betygsatt ännu

Betygsätt