Yodo är ett flexibelt system för e-handel, webbpublicering, intern och extern kommunikation, projekthantering och ekonomi.

Systemet innehåller moduler som CRM, intranät, extranät, nyhetsbrev, användarsystem, digital signage, åtkomstbaserade filarkiv, offert-, order- & fakturahantering, GDPR- och villkorshantering, samt en omfattande del för design och innehållshantering för webben.

I kombination med Fortnox kan Yodo utgöra er organisations kompletta plattform för digitala tjänster och kommunikation.

Att använda Yodo innebär

  • Fortnox är ett perfekt komplement till Yodos digitala tjänster.

  • Automatisera fakturering och bokföring av medlemsintäkter.

  • Ständigt synkroniserat produktsortiment med priser och lagersaldon.

  • Komplettera er befintliga fakturering i Yodo med Fortnox Finans.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen används i publiceringssystemet Yodos olika moduler för e-handel, användar-/medlemssystem, CRM och intranät för att synkronisera produktregister, lagersaldon, kund- och leverantörsregister, samt för att skapa eller bokföra offerter, orders, fakturor och inbetalningar.

Skärmklipp

Film

Se film

Se film

Yodo
Läs mer

Koppling till Fortnox
Arkivplats
Bokföring
Fakturering
Offert & Order

Pris
Från 195:-/månad.
59 kr/mån tillkommer, för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
026-511 000
info@yodo.se

Support
026-511 000
info@yodo.se

Kategorier
Bokningssystem
CRM system
Elektronisk fakturahantering
Faktura / påminnelse / inkasso
Lager
Medlemsregister
Projekthantering
Webbshopar

Betyg

Ej ännu betygsatt

Vill du kontakta oss?

Har du frågor om våra program eller någon annan fundering? Vi har samlat alla kontaktuppgifter på en sida.

Kontakta oss     0470 - 78 50 00
Några av våra Partners
© 2019 FORTNOX AB