Om integrationen

Yodo är ett flexibelt system för e-handel, webbpublicering, intern och extern kommunikation, projekthantering och ekonomi.

Systemet innehåller moduler som CRM, intranät, extranät, nyhetsbrev, användarsystem, digital signage, åtkomstbaserade filarkiv, offert-, order- & fakturahantering, GDPR- och villkorshantering, samt en omfattande del för design och innehållshantering för webben.

I kombination med Fortnox kan Yodo utgöra er organisations kompletta plattform för digitala tjänster och kommunikation.

Att använda Yodo innebär

  • Fortnox är ett perfekt komplement till Yodos digitala tjänster.
  • Automatisera fakturering och bokföring av medlemsintäkter.
  • Ständigt synkroniserat produktsortiment med priser och lagersaldon.
  • Komplettera er befintliga fakturering i Yodo med Fortnox Finans.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen används i publiceringssystemet Yodos olika moduler för e-handel, användar-/medlemssystem, CRM och intranät för att synkronisera produktregister, lagersaldon, kund- och leverantörsregister, samt för att skapa eller bokföra offerter, orders, fakturor och inbetalningar.

Skärmklipp

Yodo logo

Läs mer om Yodo

Koppling till Fortnox
  • Arkivplats
  • Bokföring
  • Fakturering
  • Offert & Order
Pris
59 SEK
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).
Fortnox

Från 195:-/månad.
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Försäljning
Support
Kategorier
  • Bokningssystem
  • CRM system
  • E-handel
  • Elektronisk fakturahantering
  • Faktura / påminnelse / inkasso
  • Lager
  • Medlemsregister
  • Projekthantering
Betyg

Ej betygsatt ännu

Betygsätt