icon

AddMobile projekthantering

Arbetsorder

Varför använda digital projekthantering?

Du slipper:
• Missa att fakturera debiterbara timmar och material.
• Långdragen fakturerings- och lönehantering.
• Bortkomna och inkompletta arbetsorder och tidrapporter.
• Undra över uppdragens status.

Om AddMobile projekthantering

Projekthanteringen består av ett webbaserat centralt system och en app – så du får full koll, vart du än är. I det centrala systemet kan du bland annat skapa kalkyler och offerter, göra ändringar och tillägg (ÄTA) i arbetsorder, bifoga filer, schemalägga personalens timmar samt överblicka projekten.

Arbetsorder skickas direkt till fältpersonalens mobiltelefoner när de tilldelats ett arbete. I appen ändrar de sedan status på arbetsordern, rapporterar arbetade timmar och använt material, bifogar filer och fyller i blanketter. Allt görs direkt ute på fältet - för en effektivare arbetsdag.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Kund- och artikelregister från Fortnox uppdateras automatiskt i AddMobiles system.

Attesterar du leverantörsfakturor i Fortnox kan dessa märkas med ordernummer hos AddMobile. Kostnaden samt bild på leverantörsfakturan hamnar då automatiskt på arbetsordern. Med ett enda knapptryck kan du även debitera din kund baserat på en leverantörsfaktura.

Tid och material rapporteras på arbetsordern och attesteras hos AddMobile innan informationen automatiskt skickas till Fortnox för fakturering. Använder du Fortnox Lön kan även lönegrundande arbetstid automatiskt skickas till Fortnox vid lönebrytdatum.

Varför använda digital projekthantering?

Läs mer om AddMobile projekthantering

Pris

Från 210 kr/ månad och användare

59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Har du frågor?
040-66 33 100
info@addmobile.se

Företag
AddMobile

Betyg

( 0 röster)