icon

Timekeeper

Tid- och Projektredovisning

Övertid eller tid över?

Lättanvänd app för personalens tidrapportering och era projekt. Spara tid på fakturering och lönehantering med bl.a prissättning per projekt och användare, automatisk OB och flexhantering. Minska risken för fel och låt Timekeeper göra mer av jobbet.

Om Timekeeper

Håll ordning på timmar och artiklar i era projekt, men även närvaro, frånvaro, flex, OB, övertid, utlägg, mil & traktamenten.

• Projektledare kan planera och bemanna, skapa todo-listor och följa upp
• Personalen använder timer (start/stopp), pass med klockslag eller registrerar timmar manuellt
• Arbetsledare och personalansvariga kan attestera per projekt/person
• Smart prissättning per projekt/person ger rätt fakturaunderlag
• Begär digitalt godkännande av kund
• Pushnotiser & påminnelser hjälper er hålla rutinerna

Används inom bl.a bemanning, IT-konsulter, entreprenad, bygg och kommuner.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

• Skapa fakturor/order från Timekeeper till Fortnox:
Nu även med stöd för att bifoga automatiska PDF-bilagor av fakturaunderlaget i Timekeeper.

• Importera kunder från Fortnox till Timekeeper:
Kunder från Fortnox kan hämtas och matchas mot kundnummer i Timekeeper, befintliga uppdateras och nya kunder läggs till.

• Importera artiklar från Fortnox till Timekeeper:
Artiklar från Fortnox kan hämtas och matchas mot artikelnummer i Timekeeper, befintliga uppdateras och nya artiklar läggs till.

• Koppla kostnadsställen från Fortnox till användare/projekt i Timekeeper

• Överför löneunderlag

Övertid eller tid över?

Läs mer om Timekeeper

Pris

69 kr / mån & användare (1-14 användare) Lägre pris från 20+ användare

59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Har du frågor?
0650-12211
support@timekeeper.se

Företag
Apptech 24 AB