icon

OfficeRnd-AutomatiseraMera

Fastighet

OfficeRnD - Automatisera Mera

OfficeRnD är ett relativt nytt och växande CRM & bokningssystem. Vi erbjuder nu en effektiv integration mellan Fortnox och OfficeRnD som hjälper bolaget med att i realtid bokföra intäktshändelser i ekonomiprogrammet.

Om OfficeRnd-AutomatiseraMera

• Skapar kund i Fortnox 
• Skapar kundfaktura i Fortnox
• Stöd för att periodisera kundfakturan
• Uppdaterar fakturans status till betald i OfficeRnd baserat på Fortnox inbetalningsuppgifter

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Genom att koppla samman Fortnox med OfficeRnD säkerställer ni att  kund och fakturauppgifter importeras till Fortnox, samt att fakturan uppdateras som betald i OfficeRnd när kund har betalat in. För de som önskar finns det stöd för periodisering, där integrationen kommer automatiskt att periodisera intäkten i ekonomiprogrammet baserat på angiven period.

OfficeRnD - Automatisera Mera

Läs mer om OfficeRnd-AutomatiseraMera

Pris

Från 900:- /mån Licens Engångskostnad- 900:- Priser anges ex moms.

99 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Har du frågor?
010-641 12 12
info@automatiseramera.se

Företag
Automatisera Mera

Betyg

( 0 röster)