Arbetsorder
Memmo är ett enkelt, kostnadseffektivt och molnbaserat projekthanteringsverktyg som finns tillgängligt via mobil, surfplatta och dator.
Funktioner:
• Dokumenthantering
• Dagbok
• ÄTA
• Arbetsorder
• Tidsregistrering
Memmo är integrerat med ett urval av andra mjukvaror för att förenkla din vardag och effektivisera ditt arbete. Exempel på integrationer är kalkyl (Bidcon), dokumenthantering (Microsoft Office 365), fakturering (ex. Fortnox) med mera!
Du kan bjuda in dina samarbetspartners att arbeta i ett specifikt projekt, och enkelt kan skapa grupper som får unik tillgång till de funktioner i systemet de tilldelats.
Nyfiken? Elecosofts experter visar och svarar gärna på dina frågor samt hjälper dig igång.
• Boka privat visning
• Boka plats på schemalagt webinar
• Besök Memmos YouTube-kanal
• Fakturaunderlag skapas i Memmo och exporteras sedan till Fortnox
• Kunder som inte redan finns registrerade i Fortnox förs över och skapas upp automatiskt
Pris
Abonnemang som baseras på antal användare.
59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).
Har du frågor?
010-130 87 00
info@elecosoft.se
Företag
Elecosoft Consultec AB