Extend. Order - Lager - Inköp

Lager

Molnbaserat affärssystem för handelsföretag

Extend och Fortnox erbjuder tillsammans ett molnbaserat affärssystem anpassat för många säljkanaler. Fortnox håller reda på din ekonomi och Extend håller reda på din orderhantering, inköp, lager samt distribution.

Om Extend. Order - Lager - Inköp

Huvudfunktioner i Extend är: Orderhantering, Lager (scanning, plock/pack, transportbokning mm.) och inköp inkl. dropship.
Kunder till Extend har ofta många säljkanaler och lager (eget och eller tredjepart) samt jobbar mot både B2C och eller B2B kunder.
Extend fungerar om du bara säljer i Sverige men även om du har hela världen som marknad.
I Extend finns stöd för internationell handel vilket bla. inkluderar stöd för flera valutor samt hantering av intrastat redovisning rörande, införsel och utförsel av varor.
Läs mer: https://www.youtube.com/watch?v=zA1CvZlg7AU&autoplay=1

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Ett komplett system som täcker funktionalitet för hela processen från ordrar via webbshopar B2B och B2C, marknadsplatser, telefon eller EDI, till avstämning av betalningar i Fortnox.
- Automatisk lagerbokföring: Du kan ställa in så att lagervärdet automatiskt uppdateras utifrån vilka lagerhändelser som sker i ditt lager.
- Fakturadistribution: Det finns flera olika möjligheter till distribution av fakturor i Extend. Exempelvis fakturaservice från Fortnox fullt integrerad.
- Matcha inköp med lev. fakturan.
Se mer här: https://www.youtube.com/watch?v=DEloiBp0-cw&autoplay=1

Molnbaserat affärssystem för handelsföretag

Läs mer om Extend. Order - Lager - Inköp

Pris

Fr. 4 250 kr/mån inkl. integration till Fortnox (fritt antal användare)

59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Har du frågor?
073-5187062
mathias.bredin@extend.se

Företag
Extend Commerce Sverige AB