Pleo

Kvitto

Smarta företagskort för smidigare utgiftshantering

Säg hejdå till borttappade kvitton, högar av pappersarbete och tidsödande administration. Säg hej till Pleo – företagskortet som hjälper dig att automatisera hanteringen av alla företagets utgifter.

Om Pleo

Med Pleo får du:
• Betalkort (fysiskt & virtuellt)
• Smidig rapportering av utgifter och kvitton
• Milersättningsfunktion
• Representationskalkylator
• Djupgående analyser och insikter per kategori, projekt eller avdelning
• Pleo Pocket (för ersättning av utlägg & traktamente)
• Realtidsöversikt
• Momsåtervinning
• Individuella köp- och beloppsgränser
• Fetch (automatisk inhämtning av digitala kvitton)
• Påfyllning via Autogiro
• Förmåner & rabatter
• Hjälpsam support, alltid nära till hands

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen till Fortnox möjliggör automatisk löpande bokföring. Pleo underlättar hela processen, från betalning med Pleo-kortet till det att utgiften är konterad och klar. Medarbetare slipper göra utlägg i tjänsten och ekonomiavdelningen minimerar manuellt pappersarbete.

Integrationen mellan Pleo och Fortnox möjliggör:
• Import av kontoplan, kostnadsställen, projektkoder och verifikationsserier från Fortnox direkt till Pleo.
• Export av alla transaktioner med tillhörande kvitto, konto, moms, projekt och kostnadsställe till rätt verifikationsserie.

Smarta företagskort för smidigare utgiftshantering

Läs mer om Pleo

Pris

Från 70 kr.

59 kr/mån tillkommer för licensen Fortnox Integration (inkluderar obegränsat antal integrationer).

Har du frågor?
+46 844 688947
support@pleo.io

Företag
Pleo Technologies AB