SYNKA automatiserar bokföringen mellan Fortnox - WooCommerce för att ni ska spara massa tid, dels för er själva som företag och även er redovisningsbyrå. Skaffa er SYNKA och driv tillväxt på riktigt. Vill du prova kopplingen? Testa utan bindningstid.
SYNKA har en färdig koppling mellan affärssystemet Fortnox och WooCommerce som automatiserar kund, kundfaktura, ordrar, samt har olika regler/inställningsmöjligheter för att hantera detta. Ni kan synka priser + lager smidigt samt göra avprickningar automatiskt exempelvis mot Svea eller Klarna. Sker det dessutom en retur skapas det kreditfaktura automatiskt eller delkredit av en order så har SYNKA stöd för det. Nya OSS (One Stop Shop) finns det stöd för utan extra kostnad. Tillgång till support ingår i priset vid köp av SYNKA. Fler frågor på det?
Ni kan förvänta er att det skapas upp produkter, ordrar, kunder, ordrernummer, kundfakturor och att detta också då bokförs om man önskar det genom inställningarna i SYNKA med olika regler. När det görs en refund i WooCommerce, så skapas det upp en kreditfaktura i Fortnox för ordern. Saknar du inställningar? Hör av dig, så löser vi det.