Hjärtat i Fortnox Byråpartner som ger dig full kontroll över alla kunder och uppdrag.
30 dagar öppet köp
Testa ett nytt sätt att jobba, i lugn och ro.
300 000+ kunder
Vi är Sveriges mest valda ekonomiprogram online.
100% molnbaserat
Jobba var du vill. Var trygg med automatiska uppdateringar och backuper.
Fri support
Få hjälp direkt i programmet, via chatt eller telefon.
Översikt
Digital byrå är verktyget för den moderna byrån, som effektiviserar, underlättar och sparar tid för dig som arbetar i redovisningsbranschen. Vilken kund ska du arbeta med idag och när måste uppdraget vara klart? Med Digital byrå får du total överblick tack vare en aktivitetslista med en tydlig översikt över vilka uppdrag som ska utföras just nu. Du ser omedelbart om något nytt material inkommit, till exempel en leverantörsfaktura, och med automatiska påminnelser och notiser missar du inget. Digital byrå ingår i Fortnox Byråpartner tillsammans med våra program Bokföring, Fakturering, Lön, Offert & Order och Anläggningsregister.
TIPS!
På våra lösningssidor hittar du mer täckande information om hur Digital byrå kan fungera tillsammans med andra program eller lösa en specifik uppgift.
Samarbeta med dina kunderFunktionalitet
Skapa tjänster
Genom att skapa tjänster i Digital byrå för de uppdrag som ska utföras åt klienten, får byrån kontroll över arbetet och kan se status, kommentarer och historik på uppdragen. I Digital byrå finns ett antal fördefinierade tjänster såväl som möjligheten att skapa egna där du kan ange intervall och vem som utför uppgiften varpå aktiviteter skapas upp. Aktiviteterna bildar en aktivitetslista som filtreras i prioriteringsordning efter leveransdag. I aktiviteterna finns direktlänkar till rätt funktion inne i klientens databas.
Automatiska tjänster
Med hjälp av Digitala tjänster som uppdateras automatiskt får du som konsult direkt information att det har kommit in underlag digitalt eller att något behöver åtgärdas i kundens databas. Det blir enkelt att följa flödet för leverantörsfakturor, från det att en faktura inkommer som en bild tills dess att betalningen är återrapporterad och bokförd. Aktiviteterna uppdateras och klarmarkeras automatiskt allt eftersom de hanteras hos klienten. Det går även att se när det inkommit nya verifikationer eller dagskassor samt när det kommit nya inbetalningar att bokföra via integrationen med banken.
Märkning
Med hjälp av märkning går det att lägga till egna sökord för filtrering av klienter. Här kan byrån exempelvis ange vilket team/kontor kunden tillhör, för vilket intervall klienten redovisar sin moms, om klientens räkenskapsår följer kalenderår eller är brutet, klientens bolagsform med mera, vilket kan användas för att söka fram ett specifikt urval ur klientlistan.
Klientkort
I Digital byrå har du ett klientkort där klientens alla grunduppgifter registreras t ex organisationsnummer, företagstyp, räkenskapsår, momstyp, klientansvarig etc. Här har du även möjlighet att i fritext skriva ytterligare viktig information om klienten. Här hittar du vilka uppdrag du har på klienten och du kan lägga till /spara dokument och filer som rör klienten.
Dessutom
Fortnox består av ett brett utbud av program och tjänster för småföretagare, föreningar samt redovisnings - och revisionsbyråer. Fortnox program är enkla att använda, men ändå kraftfulla och funktionsrika nog att möta de flesta behov och önskemål. Välkommen till Fortnox - en värld av förenklad administration.
"Rikt på funktioner men samtidigt enkelt att jobba med"