Digital byrå

Full kontroll över alla kunder, på ett och samma ställe!

Digital byrå

  • Total överblick i aktivitetslistan
  • Automatiska påminnelser och notiser
  • Tydligt, effektivt och tidsbesparande
199
kr/
mån
eller ring 0470 - 78 50 00

180 000+ användare

Fri support

30 dagar öppet köp

Allt är webbaserat

Översikt

Digital byrå är verktyget för den moderna byrån, som effektiviserar, underlättar och sparar tid för dig som arbetar i redovisningsbranschen. Vilken kund ska du arbeta med idag och när måste uppdraget vara klart? Med Digital byrå får du total överblick tack vare en aktivitetslista med en tydlig översikt över vilka uppdrag som ska utföras just nu. Du ser omedelbart om något nytt material inkommit, till exempel en leverantörsfaktura, och med automatiska påminnelser och notiser missar du inget. I Digital byrå ingår våra program Bokföring, Fakturering, Offert & Order och Anläggningsregister för alla dina kunder.

TIPS!

På våra lösningssidor hittar du mer täckande information om hur Digital byrå kan fungera tillsammans med andra program eller lösa en specifik uppgift.

Samarbeta med dina kunder

Funktionalitet

Skapa tjänster

Genom att skapa tjänster i Digital byrå för de uppdrag som utförs åt klienten, får byrån kontroll över arbetet och kan se status, kommentarer och historik på uppdragen. I Digital byrå finns ett antal fördefinierade tjänster såväl som möjligheten att skapa egna där du kan ange intervall och vem som utför uppgiften varpå aktiviteter skapas upp. Aktiviteterna bildar en aktivitetslista som filtreras i prioriteringsordning efter leveransdag. I aktiviteterna finns direktlänkar till rätt funktion inne i klientens databas.

Automatiska tjänster

Med hjälp av Digitala tjänster som uppdateras automatiskt går det enkelt att följa flödet för leverantörsfakturor, från det att en faktura inkommer som en bild tills dess att betalningen är återrapporterad och bokförd. Aktiviteterna uppdateras och klarmarkeras automatiskt allt eftersom de hanteras hos klienten. Det går även att se när det inkommit nya verifikationer eller dagskassor samt när det kommit nya inbetalningar att bokföra via integrationen med banken.

Märkning

Med hjälp av märkning går det att lägga till egna sökord för filtrering av klienter. Här kan byrån exempelvis ange för vilket intervall klienten redovisar sin moms, om klientens räkenskapsår följer kalenderår eller är brutet, klientens bolagsform med mera, vilket kan användas för att söka fram ett specifikt urval ur klientlistan.

Klientkort

I Digital byrå har du ett klientkort där klientens alla grunduppgifter registreras t ex organisationsnummer, företagstyp, räkenskapsår, momstyp, klientansvarig etc. Här har du även möjlighet att i fritext skriva ytterligare viktig information om klienten. Här hittar du vilka uppdrag du har på klienten och du kan lägga till /spara dokument och filer som rör klienten.

Dessutom
  • Kontroll på inkommet digitalt material
  • Automatiskt påminnelser
  • Byråöversikt
  • Genvägar, inga onödiga klick
  • Automatiska klarmarkeringar
  • Behandlingshistorik
  • Direktkoppling till bokslutsprogram
  • Momsvy
  • Filtreringsmöjligheter av alla uppdrag

Kom igång med Digital byrå idag!

Med Fortnox Digital byrå får du full kontroll över alla klienter, på ett och samma ställe!

Fortnox

Digital byrå

199
kr/
mån
eller ring 0470 - 78 50 00

Sverigeledande på webbaserad bokföring

Fortnox består av ett brett utbud av program och tjänster för småföretagare, föreningar samt redovisnings - och revisionsbyråer. Fortnox program är enkla att använda, men ändå kraftfulla och funktionsrika nog att möta de flesta behov och önskemål. Välkommen till Fortnox - en värld av förenklad administration.

Vill du kontakta oss?

Har du frågor om våra program eller någon annan fundering? Vi har samlat alla kontaktuppgifter på en sida.

Kontakta oss     0470 - 78 50 00
Några av våra Partners
© 2017 FORTNOX AB