Agoy Avstämning & Rapport innehåller kärnan i Agoy och är skapat för dig som gör avstämningar och rapporter, men inte bokslut, årsredovisningar och deklarationer.
Agoy Bokslut & Skatt innehåller allt i det mindre paketet, plus bokslut, årsredovisning och skatt. Om du gör årsredovisningar åt dina kunder enligt regelverken K2 och K3 tillkommer en kostnad på 200 kr per årsredovisning.
Agoy går mot nya tider!
Sedan 1 juli 2022 är Agoy ett helägt dotterbolag till Fortnox AB. Idag finns programmen tillgängliga hos Fortnox som Bokslut & Skatt samt Avstämning & Rapportering för dig som är byråkund. Vi planerar även att erbjuda programmen för våra företagskunder.
Under 2024 ska vi ta de sista stegen för att knyta ihop säcken för övergången till Fortnox. Det kommer att innebära en förändring för de som idag är kunder direkt till Agoy men det kommer vi givetvis att hjälpa till med. Det är en spännande tid vi har framför oss som innebär många nya möjligheter, något vi ser mycket fram emot.
Agoy Bokslut & Skatt är helt molnbaserat. En dator med internetuppkoppling och webbläsare är allt du behöver för att kunna arbeta varifrån du vill, när du vill. Ingen lokal installation krävs på din dator. Back-up och programuppdateringar sker automatiskt och det är enkelt att låta flera medarbetare arbeta med samma projekt. Som administratör väljer du själv vilka behörigheter dina medarbetare ska ha och vilka av byråns kunder de ska få tillgång till.
Med Agoy får du en oöverträffad överblick och kan skapa periodbokslut, årsbokslut och årsredovisningar med några få klick. Agoy är användarvänligt, lätt att lära sig och fritt från krångel. Du är igång och arbetar i Agoy inom några minuter. Agoy innehåller även en rad små finesser som underlättar i ditt dagliga arbete. Det är hög tid att skicka dina hemgjorda kalkylblad-lösningar till arkivet – du kommer aldrig att vilja gå tillbaka till hur du arbetade förut.
Koppla till Fortnox med direktintegration så att du kan importera och uppdatera SIE-filer med ett enda klick. Eller exportera SIE-filer från vilket program du vill och importera till Agoy. Integrationen mellan Agoy och Skatteverket gör att du kan uppdatera skattekontona direkt, och dessutom automatiskt filtrera ut transaktionerna från skattekontot över en rad olika konton i Agoy där de hör hemma.
Genom Agoys smarta byråstöd får du full kontroll över alla byråns uppdragsgivare. Inbyggda kontrollfunktioner gör att du kan lämna mer jobb till juniora medarbetare och fortfarande känna dig trygg med att det blir rätt.
Agoy är ett program i molnet. Du sköter allt via webben, ingen lokal installation på din dator krävs. Back-up och programuppdateringar sker automatiskt och du och dina medarbetare kan arbeta varifrån ni vill, när ni vill.
Nu kan du skicka dina hemgjorda kalkylbladslösningar för periodbokslut till arkivet. Agoy gör allt tidigare krångel med avstämningar till historia.
Agoy är till för dig som arbetar professionellt med periodbokslut, årsbokslut, årsredovisningar, skatt och ekonomisk rapportering. Oavsett om du arbetar på en byrå med många uppdragsgivare eller på ett företags ekonomiavdelning kommer Agoy att vara ett ovärderligt verktyg som effektiviserar ditt arbete.
Redovisnings- och revisionsbyråer kommer särskilt att uppskatta Agoys byråstöd, som i en och samma vy ger dig överblick över byråns samtliga uppdragsgivare. Agoy har ingen begränsning i hur många företag du kan arbeta med i programmet och passar därför lika bra för de största byråerna som för de minsta.
Vi har aldrig velat att Agoy ska kunna allt – utan vill vara bäst inom vår nisch. Om andra program tar dig från A till B, så hjälper Agoy dig från B till C – och ända in i mål med dina bokslut, årsredovisningar, deklarationer och rapporter. Exportera bara en SIE-fil från ditt redovisningsprogram och importera filen till Agoy. Eller använd Agoys direktintegration med Fortnox för att importera eller uppdatera SIE-filer med ett klick. Det tar högst 30 sekunder innan du är igång med Agoy.
Direktintegration mellan Agoy och skattekontot gör att du snabbt kan uppdatera alla olika konton som har med skatt att göra i Agoy genom att bara logga in till Skatteverket med Bank-ID. När du är färdig med skatten exporterar du bara en SRU-fil som laddas upp digitalt till Skatteverket. Med Agoy blir din byrå digital på riktigt!
Avstämning
Räkenskapsår och status för varje konto på resultat- och balansräkning.
Olika färger indikerar snyggt och smidigt om kontot är avstämt, eller om det finns felaktigheter.
För varje konto samlas all information in som underlag, specifikationer och transaktionsanalys.
Hämta saldo och transaktioner från skattekontot.
Rapport
Resultat och balansrapport.
Kassaflödesanalys.
Resultatdiagram.
Kommunicera lätt med dina kunder genom att addera kommentarer eller meddelande.
Autogenererad text i rapporten.
Pris 139:- per konsult och månad (obegränsat antal klienter ingår).
Innehåller allt i Agoy Avstämning & Rapport, plus:
Årsredovisning
Stöd för att kunna göra årsredovisningar enligt regelverken K2 och K3. Tillkommer en kostnad på 200 kr per årsredovisning.
Bokslut
Bokslutsplanering hjälper dig att spara tid och pengar genom att du kan planera din skatteberäkning.
Bokslutsjustering/-verifikation som förs över automatiskt till Fortnox om du använder Agoys Fortnox-koppling.
Skatt
Inkomstdeklarationer och bilagor för företag och privatpersoner.
Pris 349:- per konsult och månad (obegränsat antal klienter ingår). Tillkommer en kostnad på 200 kr årsredovisning.
Tveka inte att höra av dig vid frågor
Läs mer om Agoy och vår historia