Smart koppling: Likvio

Likvio icon

Likvio

5.0(4 st)
0-25 företag använder

Likvio - För det ska vara enkelt att fakturera

Likvio är en plattform för dig som vill samla dina ekonomiska ärenden i en lättnavigerad och högt funktionell portal, med inbyggda automatiseringar, så som skapande och utskick av avtalsfakturor.

Likvio är dels en plattform för att hantera kunder, artiklar, fakturor och avtal, dels ett verktyg för att automatisera somliga vanligen manuella arbetsuppgifter. Genom att använda Likvio har du & dina kollegor en tillförlitlig plattform att samarbeta i & se över allt från fakturautskick till den nuvarande och historiska finansiella situationen.

Likvio passar bolag i alla storlekar & branscher. Vi erbjuder paket i olika prisklasser för att ge er möjligheten att använda precis vad ni behöver.

**sys.admin behöver aktivera appen för att vi ska få tillgång till all nödvändig data.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Likvio är ett externt system som kompletterar Fortnoxs interna funktioner och finesser. Några av Likvios funktionaliteter är följande:

  • automatiskt skapa avtalsfakturor för era aktiva avtal.

  • automatiskt skicka ut skapade avtalsfakturor till era kunder.

  • automatiskt förnya avtal som är på väg att löpa ut.

  • skicka dig notiser när en faktura kvarstår som obetald ett visst antal dagar efter förfallodatumet.

  • möjlighet att dela upp kunder & artiklar i segment för en smidigare och grupperad hantering.

  • möjlighet att schemalägga fakturautskick, avtalsavslut samt prisförändringar i avtal.

Läs mer på Automatisera Mera's hemsida

Funktioner

Avtalsfakturering

Avtalskund

Återkommande fakturering

Avtal

Kundsegmentering

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.