Smart koppling: Boka

Boka icon

Boka

5.0(1 st)
51-100 företag använder

Komplett bokningssystem

Boka är den ledande bokningstjänsten online för tjänster, gruppbokningar, uthyrning och event. Lägg till den integrerade betaltjänsten om du vill ta betalt och koppla ihop med Fortnox för att effektivisera bokföring och administration

Med Boka kan dina kunder boka tjänster, kurser, event, saker eller lokaler. Du anpassar tjänsten till din grafiska profil och kan på så sätt erbjuda en unik kundresa.

Boka är kraftfullt, lättanvänt och är enkelt att komma igång med. Har du redan en annan bokningstjänst hjälper vi dig att flytta över kundinformation, betyg och recensioner.

Boka är ledande inom friskvård men används av mer än 3 000 företag och organisationer inom alla branscher.

Fler fördelar:

  • Sälj mera - maximera din synlighet på Google

  • Sälj egna presentkort

  • Marknadsför ditt erbjudande

  • Marknadens bästa support

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Automatisera bokföringen – I samma ögonblick du får pengarna från betaltjänsten på kontot bokförs de i Fortnox

  • Fakturera genom Fortnox – Välj bokning i Boka, skapa fakturan automatisk i Fortnox och fakturera

  • Styr upp kontering – Ställ in så att rätt belopp hamnar på rätt konto

  • Synka kundregistret - Säkerställ att du har samma kunduppgifter i båda systemen

Läs mer på Boka Global AB's hemsida

Fem snabba om Boka:

  • Bokningssystem för tjänster, gruppbokningar, uthyrning och event
  • Ta betalt med vår integrerade betaltjänst
  • Anpassa till din grafiska profil
  • Sälj mera - Boka maximerar din synlighet på Google
  • Marknadens bästa support - helt gratis!

Funktioner

Bokningssystem

Lokaler

Uthyrning

Friskvård

Presentkort

Fakturera i Fortnox

Merförsäljning

Betallösning

Automatiserad bokföring

CRM

Personalliggare

Kalender

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.