Cash IT-icon
Smart koppling

Cash IT

3.6(10 st)
201-500 företag använder

En kassa som jobbar för dig.

Vår koppling till Fortnox gör att stora delar av din administration sker automatiskt – det minskar risken för fel och du kan lägga tiden på annat, som t ex dina kunder, familjen eller framtiden!

Mer information

Vår integration gör Fortnox till navet i din administration. Du sköter allt från i ett enda system. Kassans sömlösa integration uppdaterar artikelregister, lagersaldo, offert, order, faktura direkt. Inte en gång om dagen, utan exakt när det händer. Den ger dig och din redovisningsbyrå färska siffror och full kontroll.

Kontanter, kort, Swish, faktura och presentkort. Erbjud de betalsätt dina kunder önskar.

This is how the connection with Fortnox works

  • Realtidsuppdatering av försäljningsdata i Fortnox.

  • Övervakar lagerstatus i realtid och hjälper dig att beställa varor i tid. Perfekt för dig med både ehandel och butik.

  • Du får omfattande och detaljerad översikt över försäljningsdata.

  • Automatiskt överföring av kunddata från kassasystemet.

  • Spåra försäljningsprestanda, analysera trender och fatta mer välgrundade affärsbeslut.

  • Säker överföring via internet (SSL).

Läs mer på Cashit Sweden AB's hemsida

Betyg på Cash IT

Företag med 10-19 anställda
Kopplingen fungerade problemfritt. Kunde arbeta i Fortnox direkt efter integrationen.
måndag 14 juli 2025
Företag med 5-9 anställda
blev fel i hela artikelregistret vid första sync. detta blöder ut till vår webshopp som har tusentals produkter. Svårt att arbeta med etiketter i butiken.
onsdag 5 mars 2025
Företag med 1-4 anställda
Fungerar sådär, vissa kunder går det inte att göra fakturaunderlag på i kassan, dålig staistik på försäljning, går tex inte att se vad man säljer per leverantör
lördag 1 feb. 2025
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.