Smart koppling: Din digitala medarbetare

Din digitala medarbetare icon

Din digitala medarbetare

5 st

Din digitala medarbetare

Bentrend hjälper dig som företagare genom att vara en digital medarbetare som arbetar 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan så du kan fokusera på vad du är bäst på!

Funktioner:

  • Att analysera verksamheten

  • Presentera ekonomistatus & nyckeltal

  • Hantera kvittoutlägg

  • Koppla dokument & bilder till offerter & ordrar

  • Håller koll på förfallna kundfordringar & offerter

  • Uppföljning på kontonivå

  • Prenumerationer på viktiga rapporter

Bentrend jobbar i bakgrunden som en extra medarbetare och försöker underlätta för dig genom att pusha informationen i realtid det du behöver till Facebook Messenger eller SMS.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrerade funktioner från Fortnox:

  • Bokföringskonton

  • Verifikationer

  • Offerter

  • Ordrar

  • Avtal

  • Kostnadsställen

  • Projekt

Läs mer på Christian Gyllenwaldt's hemsida

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.

Grafik som visar hur integrationer till Fortnox fungerar