Smart koppling: Cliento

Cliento icon

Cliento

0.0(0 st)
51-100 företag använder

Automatisera din bokföring och fakturering

Med Cliento och integration till Fortnox sparar du massor av tid genom att låta Cliento hålla koll på siffrorna åt dig. All försäljning bokförs automatiskt i Fortnox, oavsett om den sker online eller i kassaregistret.

Bokföring kan vara både tidsödande och krångligt. Med Cliento och integration till Fortnox sparar du massor av tid genom att låta Cliento hålla koll på siffrorna åt dig. All försäljning bokförs automatiskt i Fortnox, oavsett om den sker online eller i kassaregistret.

Använder du Fortnox för fakturering? Inga problem, med Cliento kan du enkelt skapa fakturor i Fortnox med bara några knapptryck. Vi håller koll på status och visar dig när fakturan är betald. Använder du dessutom Fortnox Fakturaservice så kan Fortnox skicka påminnelser och inkassokrav åt dig.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Cliento bokför automatiskt din försäljning varje dag, både från kassan och online.

  • Du hanterar enkelt din kontoplan så att bokföringen blir korrekt.

  • Aktivera fakturering med Fortnox med endast ett klick.

Läs mer på Cliento's hemsida

Fördelarna med Fortnox-integration i Cliento

  • Automatisk redovisning av försäljning i kassan och online
  • Skapa fakturor med Fortnox fakturering direkt från Cliento
  • Skicka påminnelser och inkassokrav med Fortnox fakturaservice

Funktioner

Bokningssystem

Kassaregister

Kassasystem

Digitala kvitton

SMS

Skapar verifikat i Fortnox

Personalliggare

SIE

Swish

Stripe

Klarna

Zapier

Har du frågor om Cliento?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.