Fraktjakt-icon
Smart koppling

Fraktjakt

4.0(8 st)
0-25 företag använder

Fraktjakt System för transportbokning

Fortnox håller reda på din ekonomi och Fraktjakt håller reda på dina frakter. Genom nytänkande lösningar och inbyggd fraktoptimering kan du enkelt boka frakter mot de ledande transportörerna.

Mer information

Med Fraktjakt får du..

  • Ett molnbaserat system för din fraktadministration

  • Alla dina frakter på ett och samma ställe

  • Enklare bokning och uppföljning av dina frakter

  • Möjligheten att jämföra olika transportörers frakttjänster

  • Återkoppling av sändningsinformation

  • Optimering av dina fraktkostnader

  • Utskrift av fraktetiketter och tulldokument

  • Smidig lösning för returfrakt

  • Bokning av upphämtning

  • Personliga spårningssidor

  • Personlig mejlavisering

  • Personlig kundservice

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Genom att integrera Fortnox till Fraktjakt importerar du snabbt och enkelt de uppgifter som behövs för att skapa frakter.

Läs mer på Fraktjakt AB's hemsida

Betyg på Fraktjakt

Företag med 1-4 anställda
Hade en reklamation till Norge ang. storleken på ett paket som skickades med FedEx. Trots att Fraktjakt och jag hade samma uppfattning att de hade scannat in paketet fel, så tyckte Fraktjakt att FedEx faktura skulle betalas. De kunde inte hjälpa att FedEx hade gjort fel. Jag är väll ändå kund hos Fraktjakt. Jag fick stå för hela fakturan.
måndag 18 nov. 2024
Företag med 1-4 anställda
Funkar jättebra. Som någon skrev innan så integreras samtliga ordrar, men kontakta supporten på fraktjakt, de hjälpte oss med detta :)
onsdag 11 sep. 2024
Företag med 1-4 anställda
I think they are the best shipping company ! Hands down
tisdag 18 juni 2024
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.