Vi vill att du spenderar din tid på rätt sätt. Huma handlar om att få jobbet gjort på ett effektivt, säkert och smart sätt – men också att hjälpa dig att arbeta proaktivt med kultur, kommunikation och strategisk HR.
Huma hjälper dig att hålla ordning på personaldokument, handböcker, anställningsavtal, uppgifter, interna nyheter, kompetenser, certifikat, nyckeltal, organisationsstruktur och mycket mer.
Huma är fött på mobil, tar 5 minuter att komma igång med och förenklar arbetsdagen för alla användare, inte bara HR-avdelningen.
Integrationen synkroniserar data automatiskt mellan systemen. Data från båda tjänsterna synkroniseras vid uppstart, och därefter skickas alla ändringar från Huma till Fortnox automatiskt.
Integrationslicensen ingår i alla våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.