Automatisera din fakturering och låt Billeasy sköta jobbet. Från återkommande prenumerationer till smarta påminnelser - systemet tar hand om rutinerna medan du fokuserar på verksamheten. Plus att du får koll på kunder, uppgifter och ekonomi på köpet.
Billeasy förenklar din vardag genom att samla allt du behöver för effektiv fakturahantering i ett och samma system. Billeasy är byggt för att passa både små och stora verksamheter, med fokus på att göra fakturahanteringen till en naturlig del av arbetsflödet istället för ett störande moment.
Med stöd för prenumerationer kan du enkelt automatisera återkommande fakturering och spara värdefull tid varje månad.
Med hjälp av Billeasys påminnelseflöden kan ni sätta upp påminnelseregler som passar era kunder och er verksamhet. Billeasy applicerar automatiskt påminnelsehändelser därefter.
Integrationen med Fortnox innebär att alla dina kund- och produktuppgifter samt fakturor synkroniseras automatiskt, vilket sparar tid och minskar risken för fel.
Alla nya kunder och produkter som skapas i applikationen överförs direkt till Fortnox.
Eventuella uppdateringar av kund- eller produktinformation synkas omedelbart.
Fakturor skapade i applikationen registreras automatiskt i Fortnox.
För att använda denna integration krävs en aktiv licens för Fortnox. Detta säkerställer att synkroniseringen fungerar smidigt och att all din data är korrekt och uppdaterad i båda systemen.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.