Centra-icon
Smart koppling

Centra

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Integrera Centra med Fortnox

Integrationen automatiserar kunder, ordrar, artiklar, lager, återbetalningar och orderstatus i realtid. Allt synkroniseras automatiskt mellan systemen för att minska manuell hantering och ge full kontroll över försäljning och ekonomi.

Mer information

Integrationen kopplar samman Centra med Fortnox och automatiserar centrala processer som kund-, order-, artikel- och lagersynk. Orderstatus och återbetalningar uppdateras löpande, vilket säkerställer korrekta siffror i båda systemen. Alla förändringar synkroniseras i realtid och bokförs automatiskt, vilket sparar tid, minskar risken för fel och skapar ett smidigare arbetsflöde. Integrationen är byggd för företag som vill effektivisera sin försäljning och få full kontroll över hela flödet mellan e-handel, lager och ekonomi.

This is how the connection with Fortnox works

Junipeer kopplar samman Centra och Fortnox via säkra API:er och skapar ett automatiserat informationsflöde mellan systemen. Kund, order, artikel, lager, återbetalnings och orderstatusdata synkroniseras kontinuerligt, vilket säkerställer att all information alltid är korrekt och uppdaterad i realtid. Integrationen eliminerar behovet av manuell hantering, sparar värdefull tid och minskar risken för fel i bokföringen. Företag får full kontroll över sin försäljning, lagerstatus och ekonomi – allt samlat i ett sömlöst flöde. För full funktion krävs licenser för Fortnox Fakturering och Bokföring.

Läs mer på Junipeer's hemsida
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.