WooCommerce av SYNKA+ icon
Smart koppling

WooCommerce av SYNKA+

5.0(8 st)
26-50 företag använder

Synka Fortnox med WooCommerce av SYNKA+

SYNKA+ automatiserar bokföringen mellan Fortnox - WooCommerce för att ni ska spara massa tid, dels för er själva som företag och även er redovisningsbyrå. Skaffa er SYNKA+ och driv tillväxt på riktigt.

Mer information

SYNKA+ har en färdig koppling mellan affärssystemet Fortnox och WooCommerce som automatiserar kund, kundfaktura, ordrar, samt har olika regler/inställningsmöjligheter för att hantera detta. Ni kan synka priser + lager smidigt samt göra avprickningar automatiskt exempelvis mot Svea Checkout, Klarna Checkout eller många av våra andra betallösningar som vi har stöd för. Sker det dessutom en retur skapas det kreditfaktura automatiskt eller delkredit av en order så har SYNKA+ stöd för det. Nya OSS (One Stop Shop) finns det stöd för utan extra kostnad.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Ni kan förvänta er att det skapas upp produkter, ordrar, kunder, ordrernummer, kundfakturor och att detta också då bokförs om man önskar det genom inställningarna i SYNKA +med olika regler. När det görs en refund i WooCommerce, så skapas det upp en kreditfaktura i Fortnox för ordern. Behöver du gå tillbaka i bokföringen för att synka ordrar tidigare månader? SYNKA+ har stöd för detta, hör av dig, så berättar vi mer. Saknar du några inställningar? Hör av dig, så löser vi det med SYNKA+

Läs mer på KodAkuten AB's hemsida

    Funktioner

    Webbshop

    E-handelsplattform

    WooCommerce

    Synkroniserar kunder

    Synkroniserar artiklar

    Synkroniserar ordrar

    Avprickning

    Klarna

    Svea

    OSS

    Har du frågor om WooCommerce av SYNKA+?

    Kontakta supporten för att få hjälp.

    Behörigheter

    För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

    Minimera risken för fel
    Minimera risken för fel

    Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

    Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.