MediusGo-icon
Smart koppling

MediusGo

4.4(25 st)
1501-2000 företag använder

Automatiserad fakturahantering med MediusGo

MediusGo är en komplett molnlösning som hjälper dig att automatisera din faktura- och utläggshantering så att du ökar produktiviteten, tar bättre beslut och minskar risken för bedrägeri.

Mer information

Med vår inbyggda fakturatolkning MediusGo Capture används en avancerad teknologi såsom maskininlärning och artificiell intelligens för att automatiskt tolka och extrahera information från inkommande fakturor. MediusGo älskar alla typer av fakturor processar alla dina fakturor på samma intelligenta sätt, oavsett om de är PDF, EDI, XML eller pappersfakturor.

This is how the connection with Fortnox works

Integrationen är baserad på Fortnox API gränssnitt vilket innebär att den följer gällande standard för kommunikation/integration samt att vi garanterar full funktionalitet och en framtidssäker lösning för kommande versioner av Fortnox.

Följande underhålls alltid i Fortnox som utgör Masterdatan som överförs regelbundet till MediusGo med automatik.

  • Huvudbokskonton

  • Kostnadsställen/projekt

  • Leverantörer

  • Valutakoder & kurser

  • Betalstatus

Det är enkelt att komma igång, integrationen sköts på distans och nyckel/åtkomst kan uppdateras av er själva som kund.

Läs mer på Medius Sverige AB's hemsida

Betyg på MediusGo

Företag med 1-4 anställda
För komplicerat att göra inställningar som automatiserar flödet. Alltför mycket hoppande mellan köer. Svårt att få en överblick över vad man har att göra
söndag 17 aug. 2025
Svar från Medius Sverige AB:
Tack för era synpunkter på tjänsten. MediusGo utvecklas ständigt och vi har pågående initiativ som kommer adressera de områden ni berör och som vi bedömmer kommer förenkla hanteringen för både er och många andra kunder. Håll utkik kring nyheter från oss de närmaste månaderna.
Uppdaterad: måndag 18 aug. 2025
tisdag 15 apr. 2025
lördag 22 mars 2025
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.