Smart koppling: MediusGo

MediusGo icon

MediusGo

4.5(19 st)
1001-1500 företag använder

Automatiserad fakturahantering med MediusGo

MediusGo är en komplett molnlösning som hjälper dig att automatisera din faktura- och utläggshantering så att du ökar produktiviteten, tar bättre beslut och minskar risken för bedrägeri.

Med vår inbyggda fakturatolkning MediusGo Capture används en avancerad teknologi såsom maskininlärning och artificiell intelligens för att automatiskt tolka och extrahera information från inkommande fakturor. MediusGo älskar alla typer av fakturor processar alla dina fakturor på samma intelligenta sätt, oavsett om de är PDF, EDI, XML eller pappersfakturor.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen är baserad på Fortnox API gränssnitt vilket innebär att den följer gällande standard för kommunikation/integration samt att vi garanterar full funktionalitet och en framtidssäker lösning för kommande versioner av Fortnox.

Följande underhålls alltid i Fortnox som utgör Masterdatan som överförs regelbundet till MediusGo med automatik.

  • Huvudbokskonton

  • Kostnadsställen/projekt

  • Leverantörer

  • Valutakoder & kurser

  • Betalstatus

Det är enkelt att komma igång, integrationen sköts på distans och nyckel/åtkomst kan uppdateras av er själva som kund.

Läs mer på Medius Sverige AB's hemsida

Vår STARKA integration med Fortnox möjliggör:

  • Att du kan växa smidigt som bolag
  • Utökade konteringsmöjligheter
  • Smidig flerbolagshantering
  • Hög automationsgrad
  • Ett skydd mot fakturabedrägerier

Funktioner

Fakturatolkning

Likviditet

Fakturahantering

Leverantörsreskontra

Skapar rapport hos integratör

Attest

PDF

EDI

Xml

Kostnadsställe

Valuta

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.