Smart koppling: Oxceed

Oxceed icon

Oxceed

3.8(89 st)
5000+ företag använder

Smartare rapportering och budgetering med Oxceed

Oxceed är en av de mest populära integrationerna till Fornox. Här får du extra funktionalitet inom rapportering och budgetering på ett enkelt och flexibelt sätt. Idag används Oxceed av över 15 000 företag i Sverige inom en rad olika branscher.

Bevaka företagets finansiella situation i realtid med hjälp av visuella grafer på din översiktssida. Genom att kombinera olika nyckeltal och rapporter i graferna kan du skräddarsy översiktssidan efter just er verksamhet.

Skapa rapporter för resultat, balans, kassaflöde och projekt med några klick. Designa rapporter efter egna önskemål eller använd våra mallar.

Förenkla företagets budgetprocess och inkludera budget och prognos på ett naturligt sätt i den finansiella rapporteringen. Skapa prognoser med bara några klick utifrån olika scenarion.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Oxceed är sömlöst integrerat mot Fortnox. Integrationen gör det möjligt att automatiskt hålla Oxceed uppdaterat med företagets bokföringsdata för att kunna bygga anpassade finansiella rapporter och beslutsunderlag. Rapporterna kan sedan enkelt delas med interna eller externa intressenter.

  • Oxceed synkroniserar automatiskt er bokföring, kontoplan, kostnadsställen, projekt och fakturabilder så att era rapporter och analyser alltid är uppdaterade med er senaste bokföring.

  • Utöver grundpaketet kan ytterligare tillägg köpas och faktureras direkt i Oxceed.

Läs mer på Oxceed AB's hemsida

Fem snabba om Oxceed

  • Ekonomisk översikt med visuella grafer och diagram i realtid
  • Skapa skräddarsydda rapporter på bara några klick
  • Hantera budget och prognos med hjälp av livedata
  • Visualisera era nyckeltal och bygg egna branschspecifika nyckeltal
  • Periodrapportera snabbt och enkelt - få mer tid över till analys

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.