Så funkar integration av WooCommerce och Fortnox
Med Prime Penguin skapas produkter, kunder, ordrar, fakturor och bokföringsunderlag automatiskt – helt enligt era inställningar. Vid en retur skapas en kreditfaktura direkt i Fortnox.
Mer information
De viktigaste fördelarna med Prime Penguin:
Flexibel och skalbar lösning för växande bolag.
Personlig onboarding ingår vid integration.
70+ Anslutna system redo att kopplas ihop.
Centralisera era integrationer och minska era kostnader.
This is how the connection with Fortnox works
Med vår WooCommerce integration med Fortnox kan du:
Synka produkter och kunder automatisk.
Automatiskt skapa upp fakturor i Fortnox.
Automatiskt pricka av fakturor från inbetalningar.
Automatiskt mappa konton baserat på regler i plattformen.
Synka prislistor och inköpspriser
Automatiskt uppdatering av lagersaldo till Fortnox från ett eller flera lager.

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.