Fortnox föreningspaket

Bokföring för föreningar

Fortnox Förening innehåller allt du behöver för att sköta föreningens administration. Våra webbaserade lösningar gör det enkelt för dig att komma åt information och administration när du än behöver det, från vilken dator, mobil eller surfplatta som helst.

Föreningspaketet innehåller programmen Bokföring, Fakturering och Integration för 198 kr/månad för den första användaren. Fler programlicenser och användare kan läggas till enligt ordinarie prislista.

Som ny föreningskund till oss får du de första 3 månaderna kostnadsfritt!

Sköt föreningens administration var du vill, när du vill

Bokför

Med Fortnox Bokföring håller du enkelt koll på föreningens bokföring helt digitalt. Du har alltid tillgång till alla siffror, och kan dela information med kassör, styrelse, revisor eller idrottsservice. Med en bankkoppling skickar du betalfiler direkt till din internetbank och får automatisk återrapportering när fakturorna blivit betalda.

  • Automatiserad bokföring
  • Modernt, enkelt och användarvänligt

Ta betalt

I Fortnox Fakturering kommer du åt din kundreskontra var du än befinner dig. Använd avtalsfaktureringen och ta emot återrapporteringsfiler via internetbanken för att automatiskt bocka av inbetalda betalningar såsom medlemsavgifter. Du har även möjlighet att beställa till Fortnox Autogiro för att förenkla inbetalningsrutinen ytterligare.

  • Obegränsat antal fakturor
  • Enkel hantering av inbetalningar

Koppla till 400+ externa system

Effektivisera din administration och undvik dubbelarbete! Med vår integrationslicens gör du det möjligt att koppla ihop ditt Fortnox med över 400 olika tredjepartsprogram – exempelvis kassasystem, webbshopar eller bokningssystem.
  • Minskat dubbelarbete
  • Sömlös överföring av information mellan systemen

Även om Fortnox är enkelt att komma igång med och att använda, finns det säkert tillfällen då du behöver lite extra stöd. Därför har vi prioriterat ett system där du kan få hjälp på olika sätt, beroende på vad som passar just dig. Vi har ett utförligt användarstöd med hjälptexter i programmet, personlig och helt kostnadsfri support via telefon eller chat, utbildningar och mycket annat.

Nyfiken på Fortnox Förening?

Vi berättar gärna mer!

Lämna dina kontaktuppgifter nedan så hör vi av oss inom kort och hjälper dig med dina funderingar kring vårt föreningspaket.

By contacting Fortnox, your personal information will be processed in accordance with Fortnox's Privacy Notice

Har du frågor?

FAQ

Här besvarar vi några av vanligaste funderingarna kring hur det fungerar att komma igång med Fortnox. Kontakta oss gärna om du inte hittar svar på det du söker.

Hur fungerar abonnemangen?

När du startar ett nytt abonnemang hos oss har du alltid 30 dagars öppet köp. Du kan binda abonnemanget kvartalsvis eller årsvis beroende på vilket betalningsintervall som passar dig bäst. Priserna är differentierade beroende på bindningstid. Du kan säga upp abonnemanget när som helst, dock senast 30 dagar före nästa faktureringsperiod påbörjas.

Första fakturan skickas via e-post 30 dagar efter att du genomfört din beställning.

Hur lägger jag till fler användare?

Är ni flera som som ska samarbeta och behöver åtkomst till programmet behövs en licens per användare och program. I checkouten (efter du har valt paket) väljer du enkelt det antal licenser som ska läggas till för respektive program. Antalet användare är obegränsat.

Hur byter jag till Fortnox?

Har du redan ett bokföringsprogram men känner att Fortnox bättre passar dina behov? Inga problem! Vi hjälper dig att byta system snabbt och smidigt när det passar dig, du behöver inte vänta till ett nytt räkenskapsår.

Läs mer om hur du byter till Fortnox  ›