Fortnox Bolagshanterare

Samla flera företag under ett inlogg

Bolagshanteraren passar dig som driver flera företag – oavsett om de är helt fristående eller inom samma koncern. Du samlar alla bolag under en och samma inloggning, vilket gör det enkelt för dig att växla mellan dem.

Jobba effektivt med flera företag

Ett inlogg till alla dina bolag

Samarbeta enkelt med dina kollegor
Behörighet och åtkomst till varje bolag styrs på användarnivå

Med bolagshanteraren får du tillgång till alla dina företag i Fortnox, och du behöver bara ett enda inlogg.

Ta betalt, betala, attestera, bokför

Beställ enkelt fler program och tjänster inne i Fortnox
Låt behoven för varje bolag styra

I Bolagshanteraren ingår programmen Bokföring, Fakturering samt Leverantörsfakturaattest för alla dina bolag.

Full koll med Att göra-lista

Överblick i listan över dina bolag
Spara tid och få mer trygghet och kontroll

Med den smarta Att göra-listan behöver du inte klicka dig in på respektive bolag för att se om det finns några kund- eller leverantörsfakturor att hantera.

Är du intresserad?

Vill du beställa, eller veta mer om hur det fungerar? Varje bolagshanterare skräddarsys så det passar efter antalet företag och dess behov. Lämna dina kontaktuppgifter så hjälper vi dig vidare!

Genom att kontakta Fortnox kommer dina personuppgifter behandlas enligt Fortnox Integritetsmeddelande

Jag tycker det är en kanonlösning när man hanterar flera bolag i en koncern.

Nyfiken på våra program och tjänster?

Vi berättar gärna mer

Lämna dina kontaktuppgifter nedan så hör vi av oss inom kort och hjälper dig med dina funderingar kring Fortnox och våra program.

Genom att kontakta Fortnox kommer dina personuppgifter behandlas enligt Fortnox Integritetsmeddelande

Vill du lära dig mer?

Allt om företagande

Att vara egenföretagare ska vara enkelt. I Fortnox Företagsguide hjälper vi dig med allt som har med företagande att göra – allt från att starta och driva, till mer detaljerad information om bokföring, lön samt skatter och moms.
Behöver du hjälp?

Välkommen att kontakta oss

Vanliga frågor och svar

FAQ

Här besvarar vi några av vanligaste funderingarna kring hur det fungerar att komma igång med Fortnox. Kontakta oss om du inte hittar det svar du söker.
Hur kommer jag igång med programmet?

Fortnox är enkelt att komma igång med – men givetvis finns hjälp att få längs vägen. Vi har ett användarstöd i programmet och personlig support via telefon och chatt – helt kostnadsfritt. 

Därutöver har vi digitala kurser och företagsanpassade utbildningar som hjälper dig att komma igång och arbeta på bästa möjliga vis i programmet.

Läs mer om våra utbildningar


Kan även större företag använda Fortnox?

Utöver våra egna program och tjänster finns över 400 externa system att koppla till Fortnox – till exempel kassasystem, webbshoppar och workflowsystem. Möjligheterna att bygga ert alldeles egna affärssystem med Fortnox som plattform är därmed närmast obegränsade, vilket gör att vi passar även för större företag.

Lösningar för större företag ›


Hur fungerar abonnemangen?

När du startar ett nytt abonnemang hos oss har du alltid 30 dagars öppet köp. Du kan binda abonnemanget kvartalsvis eller årsvis beroende på vilket betalningsintervall som passar dig bäst. Priserna är differentierade beroende på bindningstid. Du kan säga upp abonnemanget när som helst, dock senast 30 dagar före nästa faktureringsperiod påbörjas.

Första fakturan skickas via e-post 30 dagar efter att du genomfört din beställning.

Kan jag få hjälp av en redovisningsbyrå?

Självklart! Fortnox används av tusentals redovisningskonsulter över hela landet, vilket gör att hjälp alltid finns nära till hands. Ni bestämmer själva upplägg – om du vill göra det mesta av jobbet själv medan byrån sköter avstämningar och rapportering, eller om du önskar att byrån även sköter det löpande ekonomiarbetet. Med vår plattform är det enkelt att samarbeta!

Hitta en redovisningsbyrå som använder Fortnox ›


Besök vårt användarstöd