Effektiv fakturahantering
- Fortnox tar emot och tolkar leverantörsfakturan
- Automatiserad kontering och bokföring
- Full kontroll med attestfunktion
Med Fortnox Byråpartner får du och dina kunder det ni behöver samlat på ett ställe. Och i mitten finns Digital byrå, hjärtat i vår samarbetsplattform - som ger dig stenkoll på dina kunder, uppdrag och vad som behöver göras.
Du kan jobba nära dina kunder och vara deras viktigaste rådgivare. Precis som det ska vara i ett modernt samarbete. Dessutom får du fri support, tillgång till Digital PT och mängder med utbildningar, kunskap och inspiration som hjälper dig att hänga med i branschens omställning.
I Digital byrå får du en överblick över alla löpande uppdrag och får full koll på vad som behöver göras, tack vare en prioriterad att-göra-lista, automatiska notiser och påminnelser. Dessutom gör kommunikationsverktyg och dokumentinlämning samarbetet med kunderna mycket effektivare.
Med Fortnox Bokföring kan du enkelt registrera verifikationer och leverantörsfakturor direkt i programmet. En mängd smarta funktioner underlättar arbetet med kundföretagen oavsett storlek på verksamhet eller mängden transaktioner. Genom smarta kopplingar med andra produkter kan en hel del dessutom ske helt automatiskt.
I Fortnox Fakturering är det enkelt att skapa och skicka fakturor via post, e-post eller som e-faktura. Du får en tydlig bild över vilka fakturor som är betalda och vilka som inte är det. Inbetalningar kan registreras automatiskt via fil från banken.
Fortnox Lön gör det enkelt att sköta dina kunders löneadministration, med allt från lönebesked och arbetsgivardeklarationer på individnivå till statistikrapportering. Låt de anställda själva rapportera sjukdom, övertid, semester, med mera via Lön Personlig. Efter attestering från ansvarig är allt förberett för lönekörningen.
Det är något av en dröm att kunna samla allt hos en leverantör.
Digital byrå – hjärtat i samarbetsplattformen som ger dig full koll på kunder och uppdrag.
Bokföring, Fakturering, Lön, Offert & Order samt Anläggningsregister för obegränsat antal kunder.
Fri support och gratis webbutbildningar.
Digital byrå möjliggör ett digitalt, automatiserat arbetssätt och samarbete för din redovisningsbyrå, både internt och med dina kunder. Det gör vardagen mer effektiv. Dela på arbetet med dina kunder – och ni sparar båda tid och får mer kontroll på ekonomin. Läs mer >
Vi kan snabbt och enkelt hjälpa dig att flytta över dina kunder till Fortnox, helt kostnadsfritt!
Kontakta oss så hjälper vi till!
Du väljer själv om det är byrån eller klienten som ska stå för kostnaden när du lägger upp din klient.
Aktivitetslistan visar information om aktivitet, klient, handläggare, leveransdatum och status. För att navigera sig till aktiviteten klickar du bara på aktivitetsnamnet. I slutet på raden kan du även se information om eventuella kommentarer samt möjlighet att logga in i klientens program. Genom att klicka på statusvärdet för aktiviteten kan du uppdatera detta direkt från listvyn.
Läs mer >