Smart koppling: AlexisHR

AlexisHR icon

Upplev AlexisHRs platform - boka en demo idag!

Samla all personaldata på ett ställe. Automatisera onboarding till offboarding och allt däremellan. Anpassat för bolag som jobbar på kontor, distans eller både och. Hantera HR direkt via kommunikationsverktyg som Slack och Teams.

Alexis är ett svensk-grundat allt-i-ett HR plattform som kopplar samman administrering och Fortnox i en sömlös upplevelse.

Vår mission är att låta företag minska sin HR-administration och istället jobba mer strategiskt med bolagets viktigaste tillgång, nämligen personalen.

Funktioner som ingår:

  • HR-admin

  • Dokumenthantering

  • Visselblåsning

  • När- och frånvaro

  • On-& Offboarding

  • Personalutveckling

  • HR Analys

  • Lönerapporter

  • Integrationer

  • ...och mycket mer!

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Med nyckelfärdiga integrationer blir samspelet mellan Fortnox och Alexis enklare än någonsin.

  • Skapa konto med en import & kom igång på några minuter

  • Exportera medarbetarnas data för smidig lönehantering

  • Exportera information för att alltid ha rätt data på plats

Sparar tid och resurser men samtidigt hanterar din medarbetardata på ett säkert sätt i linje med GDPRs regelverk. Alexis används av bolag som NA-KD, Tibber och Bokio.

Boka demo via hemsidan så berättar vi mer!

Läs mer på AlexisHR's hemsida

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.

Grafik som visar hur integrationer till Fortnox fungerar