Samla all personaldata på ett ställe. Automatisera onboarding till offboarding och allt däremellan. Anpassat för bolag som jobbar på kontor, distans eller både och. Hantera HR direkt via kommunikationsverktyg som Slack och Teams.
Alexis är ett svensk-grundat allt-i-ett HR plattform som kopplar samman administrering och Fortnox i en sömlös upplevelse.
Vår mission är att låta företag minska sin HR-administration och istället jobba mer strategiskt med bolagets viktigaste tillgång, nämligen personalen.
Funktioner som ingår:
HR-admin
Dokumenthantering
Visselblåsning
När- och frånvaro
On-& Offboarding
Personalutveckling
HR Analys
Lönerapporter
Integrationer
...och mycket mer!
Med nyckelfärdiga integrationer blir samspelet mellan Fortnox och Alexis enklare än någonsin.
Skapa konto med en import & kom igång på några minuter
Exportera medarbetarnas data för smidig lönehantering
Exportera information för att alltid ha rätt data på plats
Sparar tid och resurser men samtidigt hanterar din medarbetardata på ett säkert sätt i linje med GDPRs regelverk. Alexis används av bolag som NA-KD, Tibber och Bokio.
Boka demo via hemsidan så berättar vi mer!
Integrationslicensen ingår i alla våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.