Smart koppling: Blikk Byrå

Blikk Byrå icon

Blikk Byrå

4.4(13 st)
201-500 företag använder

Tidredovisning för redovisningsbyråer

Med Blikk Byrå får du som redovisningsbyrå full koll på tidredovisning, uppdrag och fakturering. Minska manuell hantering, öka debiteringsgrader och ta rätt betalt för dina uppdrag. Minska administrationen och frigör mer tid för rådgivning.

Effektivisera era arbetssätt:

  • Molnbaserat system

  • Flexibel tidredovisning för fakturering och lön

  • Uppdragshantering, jobba med löpande och fasta priser samt återkommande fakturering.

  • Bevakningslistor

  • Förenklad hantering av kvitton och utlägg

  • Smidig resursplanering

  • Avtalshantering med e-signering

  • Analysverktyg och rapporter

Blikk Partnerportal - kostnadsfri:

  • Spara tid och förenkla samarbetet

  • Minska dubbelarbete och manuell hantering

  • Sakgranska tidrapporter, kvitton och utlägg

  • Överför tids- och lönedata till lönesystemet

  • Säker dokumentdelning

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Slipp dubbelarbete och onödig administration. Blikk fungerar som ett försystem till Fortnox ekonomi- och lönesystem. Kopplingen innebär en fullständig och sömlös integration mellan de båda systemen och ger stöd för hela projekt- och orderprocessen.

  • Integration via API

  • Hantera kontakter, artiklar, bokföringsprojekt och resultatenheter mellan systemen

  • Skapa och överför fakturaunderlag

  • Hämta in leverantörsfakturor

  • Bokför kvitton och skapa kvittoverifikat

  • Exportera löneunderlag för import till Fortnox Lön

Läs mer på Blikk Sverige AB's hemsida

Blikk har verktygen som gör jobbet enklare

  • Tidrapportering
  • Projekthantering
  • Rapporter & analysverktyg
  • Resursplanering
  • Säljstöd & offert

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.