Smart koppling: FinFlow

FinFlow icon

FinFlow

5.0(1 st)
0-25 företag använder

Finflow - visualisera din Fortnox data

Finflow hjälper dig att spara tid genom att visualisera din Fortnox data i snygga dashboard som ger dig insikter i hur dina bolag presterar.

Finflow sparar tid genom att visualisera din Fortnox data i dashboards åt dig.

Trött på att kopiera och klistra i Excel? Vi med. Därför skapade vi Finflow som hjälper dig att automatisera det tråkiga arbetsflödet med att skapa visuella grafer i Excel för att få en överblick över hur bolaget presterar.

Finflow hjälper dig att:

  • Visualisera din Fortnox data

  • Ger dig inblick i hur dina bolag presterar

  • Dela dina dashboards med dina kollegor på ett enkelt sätt

  • Lägg till flera bolag

  • Vi synkar datan med ditt Fortnox konto kontinuerligt

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Kopplingen mellan Finflow och Fortnox är intuitiv, effektiv och automatiserad.

  • Sömlös integration: Anslut Finflow till Fortnox med några få klick.

  • Automatisk synkronisering: Nya ekonomiska data i Fortnox uppdateras automatiskt i Finflow.

  • Direkt åtkomst: Finflow ger dig inblick i försäljning, utgifter, skulder och annan data direkt.

  • Licenskrav: Finflow kräver en separat licens, men erbjuder fri provperiod.

  • Säkerhet: Din data är säker, Finflow använder endast läsbehörigheter´.

  • Integrationen gör ditt ekonomiska beslutsfattande mer informerat och effektivt.

Läs mer på Code Labs AB's hemsida

Finflow - Få bättre överblick över din Fortnox data med snygga dashboards

  • Bygg snygga dashboard utifrån din Fortnox data
  • Bjud in dina kollegor och dela med er av era dashboards
  • Lägg enkelt till flera bolag och växla mellan dem med ett klick
  • Vi uppdaterar och hämtar din data direkt från Fortnox åt dig
  • Spara tid genom att använda Finflow

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.