Arbetsorder | E-handel

Smart koppling: Flexibla Kontoret

Flexibla Kontoret icon

Flexibla Kontoret

Flexibla Kontoret main image

Hantera kundregister, arbetsorder, inköpt material, tidrapportering och fakturaunderlag i ett enkelt och flexibelt system för VVS-hantverkare.

About Flexibla Kontoret

Kundregister, arbetsorder, inköpt material, tidrapportering och fakturaunderlag – allt det hanteras i Flexibla Kontoret.

Här registrerar du snabbt, smidigt och utan krånglig administration. Du gör det på plats när du har allt i färskt minne. Inga lappar behövs längre! Du loggar snabbt in på mobilen, plattan eller laptopen istället.

En viktig del av Flexibla Kontoret, är möjligheten att automatiskt få det material du köpt hos din grossist, direkt in i Flexibla Kontoret, till rätt arbetsorder som du jobbar med. Detta kommer spara väldigt mycket tid åt dig!

This is how the connection with Fortnox works

Flexibla Kontoret fungerar särskilt bra tillsammans med Fortnox. Med en integration väljer du själv om du vill fakturera i Flexibla Kontoret eller om du vill skapa fakturaunderlag och sköta faktureringen från Fortnox.

Integrationen omfattar

  • Kundregister

  • Artiklar

  • Fakturaunderlag

  • Bokföringsposter

Vad är integrationer?

Kraften av två system – som jobbar som ett

Att integrera ett externt system till ditt ekonomisystem ger ett sömlöst flöde. Hur? Jo, systemen skickar information – till exempel bokföringsunderlag och faktureringsunderlag – mellan varandra så att du slipper dubbelregistrering. Du sparar tid och minimerar risken för fel.

Kom igång med något av våra programpaket – då kan du koppla externa system till Fortnox och underlätta ditt företagande.